Seria de activități interdisciplinare, care a avut ca scop discutarea, descoperirea și explorarea aspectelor legate de marketing și a conexiunilor acestui domeniu cu statistica și psihologia, a ajuns la final. În această perioadă, elevii claselor a X-a au explorat acest fenomen îndeaproape împreună cu Ioana Necula, profesor de economie și antreprenoriat, Marian Marin, profesor de matematică și Carmen Costea, profesor de psihologie și au observat modul în care o campanie eficientă de marketing începe cu înțelegerea felului în care oamenii percep și gândesc despre produse și servicii, informații pe care le pot obține adesea și prin intermediul rapoartelor statistice care abordează diverse arii.

Aceștia au participat la o serie de activități interdisciplinare cu discuții privind proiectul pe care l-au avut de făcut până la finalul Unității IV. Elevii au lucrat pe echipe și au ales diferite produse pentru care să facă un Business project, pornind de la diferite scenarii.

Astfel, miercuri, 16 iunie, în intervalul orar 11:00-13:30, elevii claselor a X-a A și B, sub supravegherea profesorilor care i-au ghidat pe parcursul seriei de activități, au prezentat proiectele de lansare de produse, în cadrul Stradale Expo Park (Romexpo – detalii despre locație puteți găsi la următorul link). 

În acest context, după ce au trecut prin procesul de organizare a proiectelor de lansare de produse, liceenii au explorat un nou nivel al interconexiunii dintre marketing, statistică și psihologie alături de invitatul special, Bogdan Țiu, Director Executiv al lanțului de restaurante „Stradale”. Dialogul a abordat teme precum experiența sa de antreprenor, importanța și motivele pentru care sunt necesare datele statistice, precum și modul în care a construit și lansat o afacere în industria restaurantelor și ospitalității, bazată pe conceptele de Street food, live cooking și ce fel de piață oferă România în această arie.

Invitatul a prezentat evoluția proiectului său de antreprenoriat și modul în care prin crearea unor pachete de experiențe a reușit să atragă public pentru conceptul propus.