Echipa de profesori a
Școlii Primare „Genesis College”
Profesorii Genesis College au specializări și pasiuni diferite, însă toți au în comun dorința de a le oferi elevilor resursele necesare pentru a evolua și a deveni adulți de succes. Experiența și rezultatele lor profesionale creează un mediu de învățare de înaltă calitate, ce încurajează excelența. De asemenea, profesorii noștri sunt dedicați dezvoltării profesionale continue, participând în mod constant la programe și cursuri de instruire pentru a rămâne la curent cu cele mai noi tehnici de predare și cercetări educaționale. Astfel, ei reușesc să inspire și să educe generațiile următoare de lideri.
Valentin-Viorel Barbu | Profesor pentru învățământul primar
Valentin este absolvent al Liceului Pedagogic „Matei Basarab”, cu o dublă specializare ca învățător-educator, și a urmat cursurile Facultății de Limbi Străine, secția Franceză – Engleză. Este un mare fan al sportului alb, iubește muzica și călătoriile și își antrenează mintea jucând șah și sudoku, ori de câte ori are ocazia.
Obiective: „Consider că avem un rol esențial în promovarea unei micro-clase favorabile incluziunii ajutând toți elevii să-și valorifice pe deplin potențialul. Îmi doresc să contribui la dezvoltarea cunoștințelor, aptitudinilor și atitudinilor care le sunt necesare pentru a reuși în viață și pentru a deveni persoane active, responsabile, reziliente și implicate care continuă să învețe pe tot parcursul vieții. «Copiii nu sunt cărți de colorat. Nu trebuie să-i umpli cu culorile tale preferate» – Khaled Hosseini.“
Valentin-Viorel Barbu
Cristina Ștefania Bărbălan | Profesor pentru învățământul primar
A absolvit Colegiul Universitar de Institutori și Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, iar de atunci ține pasul constant cu nevoile fiecărui copil și cu actualele tendințe educaționale, participând la diverse cursuri de perfecționare și obținând toate gradele didactice.
Obiective: „Să devin dascăl a fost una dintre dorințele din copilărie, care mai târziu s-a și concretizat. Pentru mine, este profesia care îți oferă șansa să te dezvolți și să trăiești între copii, având menirea de a susține oameni și destine. În activitatea la clasă, îmi concentrez răbdarea și empatia asupra copiilor, ținând seama de particularitățile fiecăruia dintre ei. În același timp, țin seama de toate schimbările care apar, pregătindu-mă și adaptându-mi modul de lucru cu elevii mei. Încerc să insuflu valori sănătoase prin exemplu personal de comportament, dar și prin activități specifice vârstei și nivelului lor de înțelegere. Sunt recunoscătoare pentru toată energia și dragostea cu care copiii mă înconjoară!“
Cristina Ștefania Bărbălan
Gherghina Bejan | Profesor pentru învățământul primar
Este învățător de peste 19 ani, având dublă specializare: învățător- educatoare. A absolvit Școala Postliceală „Moldova”, Bârlad și este licențiată în cadrul Universității din București – Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. În prezent urmează cursurile de master în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, specializarea Comunicare și Relații Publice.
Obiective: „Mi-am dorit să fiu dascăl încă din copilărie și alături de fiecare generație, pasiunea mea s-a simțit mai mult decât mi-aș fi imaginat. Am predat mereu cu suflet, iar sufletul pus în lecțiile predate n-are cum să se măsoare decât în emoțiile pe care le simt atunci când vorbesc despre fiecare copil. Prin intermediul acestei profesii, m-am descoperit pe mine însămi și am descoperit frumusețea sufletului de copil, unde crește, în cea mai inocentă formă, dorința de a ști, a explora și a dărui. «Curriculum este materia primă obligatorie, dar căldura este elementul necesar pentru a crește o plantă și un suflet de copil» – Carl Gustav Jung.”
Gherghina Bejan
Valentina Călinoiu | Profesor de limba franceză - ciclul primar
Limba franceză a devenit materia sa preferată din adolescență, iar cursurile Facultății de Litere în cadrul Universității București cu specializare Română-Franceză au certificat încă o dată pasiunea sa. Valentina a predat limba franceză în Genesis College și într-un centru de limbi străine important în România, unde a pus permanent în practică metode creative și interactive de predare, folosind manuale și resurse pedagogice actuale din Franța. De asemenea, ea a lucrat în companii franceze în România și în Insula Maurițius, unde a avut ocazia să vorbească zilnic limba franceză și să îmbunătățească până la nivel avansat competențele lingvistice ale angajaților.
Obiective: „Copiii mă inspiră și mă provoacă să fiu creativă. Misiunea mea este de a-i inspira la rândul meu să-și dezvolte competențe cât mai bune în frumoasa și eleganta limbă franceză, să înțeleagă lumea în diversitatea sa, descoperind cultura franceză și făcând legături între evenimente culturale din lumea actuală. Îmi propun să transmit plăcerea și încrederea de a comunica în limba franceză în cadrul activităților prin intermediul cărora copiii învață practic, se joacă, își întăresc trăsături frumoase de personalitate și creează relații bune interpersonale. Dorința mea de dezvoltare continuă, dragostea pentru copii și pasiunea mea pentru această profesie fac să primesc un feedback bun de la elevi și părinți, acela de a fi un profesor implicat și dedicat elevilor săi. Mulțumirea că elevii mei fac progrese vizibile, au realizări academice și personale, alegând studii aprofundate de limba franceză sau, ulterior, joburi cu limba franceză sunt aspecte de o mare importanță pentru mine.”
Valentina Călinoiu
Vera Codreanu | Profesor pentru învățământul primar
A absolvit cursurile Facultății de Psihologie și Științe ale Educației în cadrul Universității București, specializarea Pedagogia învățământului primar și preșcolar. A urmat cursuri specifice sistemelor de educație alternative, printre care și cursul de asistent de învățător în Montessori, a cărui menționare are relevanță pentru modul de abordare a predării. Cursurile și activitățile din domeniul educației au fost orientate către acumularea și îmbinarea cunoștințelor atât din sistemul tradițional, cât și din cele alternative, obiectivul fiind acela de a identifica cele mai bune metode de facilitare a învățării necesare fiecărui elev. Înainte de a deveni profesor pentru învățământul primar la Genesis College, a acumulat o experiență vastă din diferite arii de lucru cu copiii, tocmai pentru a se asigura că rolul pe care urma să-l aibă în viața elevilor avea să fie unul complet.
Obiective: „În lucrul cu elevii mei, totul are la bază starea de bine. Îmi doresc să se simtă liberi, să fie veseli, să le stimulez creativitatea și să îi învăț că voința stă la baza multor reușite, chiar și atunci când nu ne referim la activitatea preferată. Îmi place să mă concentrez asupra unei dezvoltări armonioase, să observ și să ghidez copilul sub toate aspectele evoluției sale: emoţională, interpersonală, morală şi academică. Un copil se simte cu adevărat liber, creativ și vesel atunci când se creează un echilibru între toate acestea. Bucuria de a învăța și voința (motivația intrinsecă) sunt două concepte pe care le urmez în interacțiunea mea cu elevii. Iubesc să fiu în preajma lor, să mă bucur alături de ei de tot ceea ce descoperă și să îi ajut să se simtă demni. Prin acest mod de gândire pot spera că viitorii adulți se vor remarca prin responsabilitate, prezență conștientă și efort susținut, elemente care vor aduce avantaje atât sinelui, cât și lumii în care trăim.”
Vera Codreanu
Alina Doboș | Profesor pentru învățământul primar
A absolvit cursurile Facultăților de Pedagogie Învățământ Primar și Preșcolar și de Asistență Socială și Teologie Romano-Catolică din cadrul Universității București, apoi programul de master în Psihologie Școlară și Consiliere Educațională, la Universitatea „Titu Maiorescu”. Alina are peste 13 ani experiență în învățământul privat și în prezent este înscrisă la gradul didactic II.
Obiective: „Rolul unui profesor este de a ajuta elevii să învețe și să aplice concepte precum matematica sau știința. Profesorul pregătește lecții, se ocupă de clasă. Cu toate acestea, a fi profesor înseamnă mult mai mult decât a executa planuri de lecție. Misiunea mea este aceea de a ajuta elevii să învețe cum să-și folosească cunoștințele, să le integreze în viața lor și astfel să devină membri valoroși ai societății. Îmi place să cred despre mine că adaptez metodele de învățare la nevoile fiecărui elev și astfel reușesc să-i provoc și să-i inspir să învețe. Devenind profesor la Genesis College, am descoperit o lume centrată pe elev și pe nevoile sale, reușind astfel să mă dezvolt alături de elevii mei. Împreună, încercăm să fim un pic mai buni, în fiecare zi.“
Alina Doboș
Felicia Enache | Profesor pentru învățământul primar
Felicia este de 25 de ani profesor pentru învățământul primar, având gradul didactic II, iar în cadrul Genesis College profesează de 20 ani. A absolvit Școala Normală Râmnicu Vâlcea, specialitatea învățători-educatoare, apoi Facultatea de Management și Inginerie Economică și un program de master cu specializarea Management Educațional și Comunicare Instituțională, la SNSPA. De asemenea, a urmat numeroase cursuri de perfecționare în învățământ, organizate atât în cadrul Genesis College, cât și în alte instituții specializate. Pasiunile ei sunt drumețiile, excursiile și, de asemenea, îi place să schieze.
Obiective: „Îmi place să caut mereu resursele necesare pentru a desfășura zilnic activități didactice performante, să identific cât mai multe modalități prin care să îi motivez pe elevii mei să se implice cât mai mult în toate activitățile propuse. Mă străduiesc să creez o conexiune emoțională cu elevul deoarece, din punctul meu de vedere, activitatea instructiv-educativă este mai ușor de gestionat. Cred cu tărie că sinceritatea de care dăm dovadă este factorul-cheie care va spori încrederea interlocutorului faţă de noi. Fiecare elev este unic și trebuie tratat individual, cu foarte mare atenție și seriozitate.“
Felicia Enache
Gabriela Niță | Profesor pentru învățământul primar
Este absolventă a Facultății de Relații Internaționale din cadrul ASE – București și a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Babeș-Bolyai“ Cluj-Napoca. A obținut definitivatul în învățământ, iar studiile în domeniul educației au fost orientate către analiza comparativă a sistemului de învățământ românesc cu alte sisteme și către analiza intensivă a sistemului de învățământ finlandez.
Dintre cursuri relevante pe care le-a urmat, amintim: Character First (Character First România), Dare to Learn (Education Alliance Finland, Helsinki), Îmbunătățirea învățării prin facilitare grafică (Finnish Teacher Training Centre), Tehnici și metode de predare din sistemul de învățământ finlandez (Finnish Teacher Training Centre), „Cele șapte deprinderi ale profesorilor eficace” (Wellbeing Institute), Dezvoltarea socio-emoțională a copiilor. Tulburări și abordarea lor cognitiv-comportamentală: asumpții, modele și tehnici (Adrian Opre – Catedra de Psihologie UBB Cluj Napoca), Developing Critical Global Perspectives (ECIS), Child Protection (ECIS).
Obiective: „Cu sprijinul celor două curriculumuri extrem de performante (curriculumul IB și cel românesc), misiunea mea este aceea de a crea contexte de învățare eficientă, în care fiecare elev să asimileze informații și să dobândească deprinderi în stilul și ritmul care i se potrivesc. Dar atingerea potențialului maxim este posibil doar învățând să ne înțelegem pe noi înșine, să fim conștienți de ce simțim, de ce ne dorim și de modul în care transmitem acest lucru celorlalți. Obiectivul meu este să formez copii care iubesc și respectă echilibrul și starea de bine, care influențează viitorul atât prin formarea lor academică, cât și prin formarea unui caracter solid, care rămân curioși și flexibili pe tot parcursul vieții, care știu să dea viață pasiunilor lor, care nu uită că atenția și gândirea critică sunt cele mai mari superputeri, ce trebuie protejate și antrenate.
Și fiindcă vorbim despre atuuri, mi-am întrebat minunații elevi care consideră ei că este superputerea mea, ca învățător. Au enumerat faptul că îi conduc spre găsirea soluțiilor fără ca ei să-și dea seama, că nu îi las să renunțe și că fac mereu chiar și cele mai complicate lucruri să pară simple. Părinții au adăugat că aș fi altruistă, organizată, echilibrată, jucăușă și foarte creativă. Am recunoscut, în acest profil, învățătorul pe care l-am dorit și urmărit întotdeauna pentru fiica mea. Dacă am reușit să îl regăsesc în caracterizarea primită de la cei cărora îmi dedic activitatea, nu pot decât să fiu mândră și motivată să mă bucur în fiecare zi de spectaculoasa călătorie alături de ei.“
Gabriela Niță
Mihaela Zăuleț | Profesor pentru învățământul primar
Mihaela a ales profesia de dascăl pentru că iubește copiii și inocența lor, dar și din dorința de a le forma personalități echilibrate, dezvoltându-le empatia și gândirea critică, adaptate cerințelor societății actuale. Este învățător de 17 ani, având dublă specializare învățător-educatoare, absolventă a Colegiului Național Pedagogic „Constantin Brătescu” din Constanța, licențiată în cadrul Universității din București la Facultatea de Psihologie și Științele Educației și Facultatea de Sociologie și Asistență Socială. A urmat programele de master în cadrul facultăților absolvite, ultimul master fiind „Pedagogii Alternative și Artă teatrală în Educație”. În anul 2019 a absolvit cursul de Formare în Coaching, în cadrul Școlii de Coaching Pleiade. În timpul liber, îi place să se plimbe cu bicicleta, să călătorească și să citească.
Obiective: „Îmi place să îmbin metodele interactive de predare, cu metodele aplicate în învățământul alternativ – Step By Step, Waldorf și Montessori. Adaptez aceste metode particularităților de dezvoltare ale copiilor.“
Mihaela Zăuleț
Mirela Pascaru | Profesor pentru învățământul primar
A absolvit Școala Normală „Gheorghe Asachi” din Piatra Neamț și Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Al. I. Cuza” din Iași cu filială în Piatra Neamț. Are o experiență de peste 20 de ani în învățământ, din care 10 în învățământul privat, având grad didactic I și cursuri de formator și mentor în educație.
Obiective: „Într-o societate modernă și dinamică în care schimbările tehnologice și economice se produc într-un ritm alert, misiunea dascălului este mai complexă decât în trecut, obiectivele noastre sunt mereu altele, pentru a ține pasul cu noua societate și provocările ei. Așadar, sunt conștientă că rolul meu în viața micilor școlari este de a-i ajuta să-și dezvolte un complex de abilități, deprinderi și cunoștințe menite să le ofere un echilibru emoțional, curajul de a-și exprima ideile și opiniile proprii, încrederea în forțele proprii, motivația pentru a-și îndeplini toate visurile. Cu empatie, blândețe, flexibilitate, precum și prin metode adaptate stilului propriu de învățare al fiecăruia îi coordonez pe elevii mei în frumoasa călătorie prin universul cunoașterii, le arăt drumul și modul prin care pot descoperi lucruri noi, învățăm împreună și ne îmbogățim experiența personală. Un alt obiectiv pe care îl urmăresc îndeaproape de câțiva ani este să le insuflu copiilor dragostea față de natură, de a explora mediul înconjurător și de a descoperi echilibrul și armonia care ar trebui să existe între om și natură, toate acestea le promovez în excursiile, drumețiile și taberele pe care le propun elevilor școlii Genesis.“
Mirela Pascaru
Florentina Șuteu | Profesor pentru învățământul primar
Este absolventă a Liceului Pedagogic și are studii universitare și postuniversitare în domeniile economic și juridic. Programul de masterat „Integrare europeană” e o confirmare în plus a dorinței și interesului de a adopta tendințele europene în educația copiilor. Are peste 10 ani de experiență în învățământ.
Obiective: „Cred în potențialul uman, cred în respectul reciproc din relația adult-copil, cred în învățarea derulată pe toată durata vieții. Mereu e loc de mai bine și e important să trăim în prezent și să avem pregătit și un plan de rezervă, în viață. Simt că un model de educație poate fi descoperit oriunde și oricând, deoarece trăim vremuri fără frontiere. Simt o bucurie imensă atunci când descopăr ceva inedit și simt valoare-adăugată atunci când copiii învață din plăcere. E prioritar să te descoperi cât mai devreme cu putință, să îți cunoști limitele, talentul și apoi să-ncepi să definești minunea din tine. Copiii urmează modelele părinților, ale profesorilor, ale adulților în care au încredere și pe care îi admiră. Ei au nevoie să fie ghidați mai degrabă pentru a afla CUM să învețe și apoi CE să învețe.”
Florentina Șuteu
Oana-Mihaela Cojocariu | Profesor de limba germană
Pasiunea pentru limba germană a determinat-o să urmeze numeroase specializări și perfecționări în Germania și să transmită mai departe cunoștințele acumulate în calitate de profesor și trainer. A urmat Facultatea de Litere la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași și a obținut o bursă DAAD la Universitatea Konstanz, Germania, acolo unde a participat și la un seminar de perfecționare a limbii germane și a metodelor de predare. În calitate de traducător și reporter de teren pentru TVR Iași, a tradus reportaje de la Deutsche Welle. Ca pedagog, a predat limba germană în Iași și Vaslui, nivel primar, gimnazial, liceal și postliceal, la Școala „Ștefan Bârsănescu” din Iași. Oana a ocupat și poziția de asistent în departamentul lingvistic în cadrul Centrului Cultural German din Iași, pe cea de language trainer în cadrul International House București și a fost director și profesor de limba germană în cadrul Școlii Primare „Maria Montessori” din Iași. A absolvit cursuri de Management educațional și a tradus cărți din limba franceză.
Obiective: „«Să nu lași să treacă o zi fără să auzi, să vezi sau să citești ceva frumos!», spunea marele Johann Wolfgang von Goethe. Pentru elevii mei, îmi doresc același lucru: să nu treacă o oră de limba germană fără ca ei să nu învețe ceva frumos.“
Oana-Mihaela Cojocariu
Vanessa Maria Vasii | Profesor de limba germană
A studiat limba germană din copilărie, la Brașov, iar gimnaziul l-a continuat în Germania. Este absolventă a Facultății de Drept și Drept Internațional din Trier, Germania. După 22 de ani de experiență în Germania și Luxemburg, Vanessa a decis sa se întoarcă din nou la rădăcini. Conform tradiției din zona Ardealului, are o pasiune foarte mare pentru limba germană, dar și pentru a transmite cunoștințele ei mai departe.
Obiective: „Pentru mine, cea mai mare recompensă ca profesoară este ca elevii să dezvolte o pasiune proprie pentru limbi străine și mai ales pentru limba germană. Limbajul este îmbrăcămintea gândului – este citatul meu preferat, prin care doresc să le transmit elevilor importanța unui limbaj corect și educativ, indiferent în ce limbă.
Vanessa Maria Vasii
Corina Huiu | Profesor de limba engleză | Coordonator Primary Years Programme
Este absolventă a Facultății de Limbi și Literaturi Străine din cadrul Universității București, specializarea franceză – engleză, și a programului de masterat Traducere și Terminologie, din cadrul aceleiași universități. Corina s-a alăturat echipei Genesis în anul 2009 și are o experiență de 17 ani în predarea limbii engleze, atât la nivel primar, cât și la nivel gimnazial. Deține numeroase certificări în sistemul IB, atât ca profesor MYP, cât și ca profesor PYP și coordonator de program (MYP Language and Literature Course, Launching the MYP – Category 1 course, Category 1 – Making the PYP Happen, IB Virtual Conference 2020). De asemenea, Corina a participat la numeroase cursuri de formare profesională – cursuri British Council destinate profesorilor care pregătesc elevii pentru examenele Cambridge (Teaching Exam Skills – YLE, KET, PET, FCE, CAE), cursuri cu specialiști în educație (Florian Colceag, Ioan Neacșu, Dragoș Iliescu), cursuri de Coaching (sub egida Mind Education), desfășurate de-a lungul anilor în campusul Genesis și nu numai.
Corina este de părere că programul PYP reprezintă un real beneficiu pentru copii, întrucât aceștia învață lucruri esențiale despre viață, despre lumea în care trăiesc, dezvoltându-și în mod armonios abilitățile de comunicare, gândire critică, de colaborare cu cei din jur, dar și empatia, toleranța și deschiderea către lume. Ea se declară fericită să lucreze cu elevii de școală primară, pe care îi îndrăgește pentru entuziasmul, căldura și sinceritatea lor.
Obiective: „Prin temele PYP propuse copiilor, îmi propun să îi stimulez pe elevi, să îi motivez și să creez un mediu dinamic, în care aceștia să învețe de plăcere. Sunt conștientă de importanța meseriei de profesor, de responsabilitatea pe care o implică și îmi doresc să pregătesc generațiile de azi pentru lumea de mâine, prin responsabilizarea copiilor și prin implicarea lor în viața socială, de la cele mai fragede vârste.“
Corina Huiu
Mihaela Bozanchi | Profesor de limba engleză
Are o experiență de peste 19 ani ca profesor de limba engleză atât în școli publice, cât și în cele private. A absolvit Universitatea „Ștefan cel Mare“ din Suceava în 2003, apoi a urmat un masterat în Limbă și Comunicare la Universitatea „Vasile Alecsandri“ și un MBA la British Academy of Business Communication de la London School of Business and Communication. A făcut parte dintr-un program de mobilitate a profesorilor Comenius în colaborare cu centrul IPC din Exeter, Marea Britanie, în 2011. A obținut gradul didactic (calificare) nivel II în 2008. Mihaela este evaluator în sistemul educațional și pregătește elevii pentru examenele Cambridge (YLE, KET, PET, FCE, CAE). A creat programe interactive și tabere cu traineri vorbitori nativi pentru îmbunătățirea limbii engleze a copiilor într-o serie de destinații sigure și cele mai vizitate din România și Marea Britanie.
Prin intermediul orelor PYP, ea introduce în curriculum concepte legate de abilitățile sociale și de viață, punând accentul pe învățarea bazată pe investigație.
Obiective: „Cred în angajarea constantă cu cele mai recente cercetări și inovații în domeniul educației, care duc la regândirea și punerea sub semnul întrebării a normelor existente. Sunt pasionată de învățarea autodirijată și de colaborare, de aceea vreau să le ofer copiilor instrumentele potrivite și o mentalitate care să le mențină entuziasmul față de învățare și viață. Îmi propun să mențin standarde înalte de educație, cu accent pe dezvoltarea competențelor educaționale și transdisciplinare la elevi. În cuvintele lui Ralph Waldo Emerson – «O minte, odată întinsă de o idee nouă, nu-și poate recăpăta niciodată dimensiunile inițiale.»“
Mihaela Bozanchi
Mina Ciobanu-Alrufei | Profesor de limba engleză calificat CELTA
Mina are peste 12 ani de experiență în predare în diferite școli internaționale și centre de limbi străine. Are experiență în predarea curriculumului național britanic, a curriculumului Cambridge International, a curriculumului International Baccalaureate (programul de an primar), precum și a curriculumului național iordanian și irakian. Cu acest background, tehnicile sale de predare vizează dezvoltarea unui elev cu mentalitate internațională. De asemenea, are experiență în calitate de coordonator academic, coordonator de limba engleză ca limbă suplimentară, formator Young Learner Teacher și examinator Cambridge Speaking. Este specialist în tehnologie educațională (Ed-Tech), fiind ambasador al diferitelor platforme educaționale de renume, cum ar fi Kahoot!, Seesaw, Book Creator, Get Epic și Class Dojo, ceea ce îi permite să ofere un stil de învățare inovator, centrat pe elev.
Obiective: „Cred că învățarea ar trebui să fie interesantă și distractivă. Stilul meu de predare este axat pe învățarea centrată pe elev și ofer cele mai bune metode și strategii necesare pentru a-i ghida pe copiii mei în învățarea abilităților necesare pentru fiecare nivel. În lecțiile noastre, veți vedea sesiuni de discuții în întreaga clasă, instrucțiuni și activități diferențiate, aplicații din lumea reală și strategii de învățare prin cooperare care le oferă elevilor instrumentele necesare pentru a-și dezvolta abilitățile de gândire critică. Încorporez activități interactive, tehnologie și resurse pentru a consolida învățarea și retenția materialului de învățare. În plus, prin interacțiuni sociale, experiențe și reflecții asupra noilor abilități, elevii pot aplica cunoștințele anterioare în noi experiențe. Stilul meu de predare este dinamic, evoluând în mod constant în funcție de necesități pentru a mă adapta la nevoile elevilor – și nu invers. Sper să le las elevilor o impresie pozitivă despre educație și să simtă că au un profesor care a avut întotdeauna în vedere interesul lor. Sper ca elevii mei să nu înceteze niciodată să pună întrebări despre lumea din jurul lor, să continue să îmbrățișeze învățarea pe tot parcursul vieții lor și să fie respectuoși față de ei înșiși și față de ceilalți.“
Mina Ciobanu-Alrufei
Rodica Sobol | Profesor de limba engleză
A absolvit Universitatea de Pedagogie, specializarea Limbi străine, la Chișinău, apoi și-a continuat formarea educațională la St. Paul College, Minnesota, SUA (Business Negotiations), Zarem/Golde ORT Technical Institute – ESL – Chicago, Institutul Internațional de Management, Marketing și Logistică din Chișinău, Institutul de Științe ale Educației – Programul de recalificare profesională pentru profesorii de engleză, la Chișinău, iar în 2021 a obținut certificarea de predare a limbii engleze, nivelul 5, din partea TEFL Academy. A predat engleza la Școala Acord din capitala Republicii Moldova, apoi a devenit profesor de engleză la Școala Internațională „Mark Twain“ din România, iar în 2021 s-a alăturat echipei Genesis College ca profesor de engleză.
Obiective: „Așa cum imaginea profesorului perfect a suferit modificări în timp, la fel și rolul său și-a modificat forma. Elevii profesorului modern trebuie sa ajungă într-un punct în care să nu mai aibă nevoie de profesorul lor decât pentru a fi ghidați. Obiectivul meu cai profesor de limbă engleză este să îmi ajut elevii să devină independenți, curajoși și echilibrați, astfel încât aceștia să-și poată utiliza curiozitatea înnăscută pentru a cerceta și crea o lume mai bună pentru noi toți.“
Rodica Sobol
Peter Fogarty | Director de studii internaționale
Peter este profesor calificat din anul 2000. A predat în școli din Marea Britanie și în școli internaționale din Europa și Orientul Mijlociu. A obținut o certificare postuniversitară în educație la Universitatea Southampton. În plus, are o diplomă în botanică, un master în agricultură și un doctorat în microbiologie.
Obiective: „Procesul de învățare ar trebui să fie distractiv și să permită fiecărui copil să performeze la o anumită disciplină. Îi sprijin pe copii să dezvolte inteligențe multiple și să abordeze aceleași proiecte folosind materiale și tehnici diferite, pentru a mă asigura că fiecare are mai multe moduri de a învăța. Copiilor le place să vorbească în limba engleză și să împărtășească cunoștințele cu ceilalți. Îi încurajez în mod activ pe copii să lucreze în grupuri, ca o clasă întreagă și în perechi, permițându-le să discute între ei înainte de a-și exprima ideile în fața întregului grup. Fiecare succes al lor trebuie recunoscut și sărbătorit“
Peter Fogarty
Laura Dănăilă | Profesor de muzică şi pian
Este absolventă a Universităţii de Muzică din București, cu o experiență de peste 15 de ani în învățământ, având cursuri de formare în metodele active de predare a muzicii (Kodaly, Orff şi Dalcroze).
Obiective: „Încă de la început am căutat o metodă diferită de a face copiilor plăcută şi interactivă intrarea în lumea muzicii. Descoperirea metodelor active de predare a muzicii Kodaly, Dalcroze şi Orff au fost revelatoare pentru mine ca profesor, luminându-mi drumul pe care mă găsesc de câţiva, ani, acela de a le descoperi copiilor frumuseţea muzicii, prin joacă, experimentare şi multă bucurie. Jocul pentru copii este un mijloc de dezvoltare şi exprimare şi astfel teoria trebuie să urmeze practicii, copilul putând să afirme că a experimentat elementele care alcătuiesc muzica (melodie, ritm, armonie, timbru, formă…), fiind astfel pregătit, dacă doreşte, să se apropie de studierea unui instrument muzical.
Şi pentru că acest tip de abordare include dezvoltarea atenţiei, a lucrului individual, dar şi în grup, a creativităţii şi empatiei, adaptabilităţii şi exprimării libere, urmăresc ca dezvoltarea personală a copilului să se îmbine cu cea muzicală, având astfel premizele cunoaşterii şi aprecierii muzicii de valoare.”
Laura Dănăilă
Vlad Mocanu | Profesor de educație fizică și sport
A absolvit Facultatea de Educație fizică și Sport din cadrul Universității „Spiru Haret“ din București, specializarea Educație Fizică și sportivă. În cadrul aceleiași universități a urmat cursurile programului de master Educație fizică și antrenament sportiv (fotbal). Cu o experiență de 11 ani în învățământ și peste 12 ani în antrenorat, Vlad a îmbinat cu succes lucrul cu copiii atât în cadrul școlii, cât și pe terenul de fotbal.
Obiective: „Unul dintre scopurile mele este de a favoriza procesele de creștere armonioasă a elevilor prin dezvoltarea calităților motrice și prin formarea și consolidarea deprinderilor motrice. De asemenea, vreau ca elevii mei să vadă care este rolul exercițiilor fizice în creșterea calității vieții.“
Vlad Mocanu
Lavinia Drăgușin | Profesor muzică și mișcare
Lavinia este absolventă a Colegiului Național de Arte Dinu Lipatti din București, specialitatea nai. Și-a continuat studiile în cadrul Universității de Muzică din București – Facultatea de Interpretare Muzicală. Din dorința de perfecționare a continuat să studieze muzica într-un program de masterat la Universitatea din Pitești, la Facultatea de Teologie, Litere, Istorie și Arte, specialitatea Educație Muzicală Contemporană.
Obiective: „Mereu am considerat că a fi profesor nu e o profesie, ci o vocație, ideea după care m-am ghidat în parcursul meu profesional. Dorința de a transmite mai departe cunoștințele acumulate și iubirea pentru muzică mă fac să adopt diferite metode de prezentare în fața copiilor (jocuri muzicale ritmice, cântece cu mișcare, folosirea instrumentelor muzicale). Unul dintre scopurile mele este acela de a ajuta copiii să devină conștienți de trăirile, gândurile și sentimentele lor. Să înțeleagă că muzica ne ajută la exprimare. Prin muzicalitate, copiii se alătură vieții culturale, își dezvoltă gustul cognitiv și pe cel estetic, își lărgesc orizonturile și se dezvoltă armonios. Ceea ce-mi doresc este să transmit dorința de aprofundare a artei muzicale copiilor, pentru ca ei să înțeleagă că aceasta favorizează dezvoltarea psihică dar și fizică.”
Lavinia Drăgușin
Simona Nicolae | Profesor de religie
A urmat cursurile Facultății de Teologie Ortodoxă și Științele Educației din cadrul Universității „Valahia“, specializarea Limba română și Religie ortodoxă. Predă religie de peste 10 ani, într-un mod dinamic și animat, prin mijloace și procedee specifice disciplinei, folosind ca metode expunerea, conversația, dezbaterea, problematizarea. A ales profesia de dascăl pentru că și-a dorit să ajute la clădirea caracterului moral, la formarea intelectuală și spirituală a copiilor. Pe lângă experiența didactică, s-a implicat în numeroase proiecte cu caracter umanitar – diverse campanii sociale, demarate la nivelul școlii – pentru oameni nevoiași, familii defavorizate, copii orfani etc.
Simonei îi place să călătorească și să descopere noi destinații, pictează și se relaxează citind sau ascultând muzică.
Obiective: „Îmi selectez informațiile ținând cont de particularitățile fiecărui copil, iar lecția de religie are ca scop formarea caracterului moral, dezvoltarea spirituală și culturală a elevilor“.
Simona Nicolae
Mihai Coman | Profesor de geografie
Mihai graduated from the Faculty of Geography at the University of Bucharest, and because he was always passionate about nature, he continued his studies with a master’s degree in Geomorphology and Environmental Protection at the same university. Later, he followed several training programmes at the Bucharest Institute of Geography in the field of Natural Hazards and Sustainable Development of Mountainous Regions.
Goals: I want to pass on to my students the passion for nature, for the environment in which we grow and develop, and I want them to be aware of the need to keep our Home, the Earth, as little altered as possible for future generations. That’s why I propose to discover together as many secrets of our planet as possible.
Mihai Coman
Maria-Teodora Chiriță | Bibliotecar nivel primar
Maria-Teodora Chiriță este absolventă a Universității București, Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, secția Filologie Engleză – Franceză. Este pasionată, încă din copilările, de limbile străine, lectură și predat. Totodată, hobby-ul său este Aikido – este instructor al Federației Române de Aikido Modern.
Obiective: “Îmi face mare plăcere să comunic cu oamenii, ca să împărtășesc idei și să învăț lucruri noi. Copiii sunt un izvor de idei creative și interesante, de la care am ce să învăț în fiecare zi. La Genesis, am șansa de a-i ajuta îndeaproape să capete încredere în propriile puteri și să înflorească, fie că este vorba de participarea la concursuri, vorbit în public sau prezentarea proiectelor PYP Exhibition Projects”.
Maria-Teodora Chiriță
Bibliotecar nivel primar
Luiza Rădulescu | Profesor de artă
Luiza Rădulescu este absolventă a Facultății de Jurnalism și Filosofie din cadrul Universității Spiru Haret și ulterior a Facultății de Științe ale Educației, fiind profesor pentru învățământul primar și prescolar. Cu o experiență de peste 14 ani în lucrul cu copii de toate varstele, și-a pus toată energia și buna dispoziție în organizarea și susținerea de numeroase cursuri de desen, pictură, modelaj, ateliere de art&crafts, dar și teatru sau activități outdoor.
Dincolo de mentorii care au format-o, consideră că vocația de a lucra cu copiii este în primul rând pasiune și, în al doilea rând, un proces continuu de învățare, autoperfecționare și de autoeducare. De asemenea, este ghid de turism și activează ca voluntar în Organizația Națională a Cercetașilor României. Iubește animalele, cărtile, pictura și mai ales să petreacă timpul în natură.
Obiective: “Scopul meu a fost întotdeauna să apropii copiii de tot ce înseamnă artă și creativitate, să îi fac să aibă încredere în ei și în munca lor, să-i deschid către experiențe noi și către ceilalți. Toți copiii s-au născut cu aripi, noi nu trebuie decat sa îi învățăm să zboare”.
Luiza Rădulescu
Profesor de artă
Daniela Băndoi | Profesor pentru învățământul primar
Doamna învățătoare Daniela Băndoi are o vastă experiență la catedră, cu peste 20 de ani de predare în școli din sistemul național și în școli internaționale de prestigiu. De-a lungul carierei sale, și-a câștigat aprecierea atât din partea elevilor, cât și a părinților, datorită dedicării sale excepționale.
Cu o abordare pedagogică modernă și o capacitate remarcabilă de a adapta metodele de predare la nevoile fiecărui copil, doamna Băndoi reușește să transforme fiecare zi de școală într-o experiență plăcută și motivantă. Pasiunea sa pentru educație este reflectată în modul în care își inspiră elevii să-și descopere potențialul, promovând valori esențiale precum respectul, responsabilitatea și colaborarea. Este cunoscută pentru răbdarea și entuziasmul cu care își ghidează elevii, contribuind la dezvoltarea lor academică și personală.
Obiective: “Mă dedic în totalitate formării și pregătirii generațiilor viitoare, inspirându-i să își atingă potențialul maxim și să aibă succes atât în viață, cât și în carieră. Continuând să inovez și să îmi perfecționez abordările didactice, îmi doresc să rămân un sprijin constant pentru elevii mei, oferindu-le cunoștințele și abilitățile necesare pentru a reuși în lumea de astăzi”.
Daniela Băndoi
Profesor pentru învățământul primar
Alina Iancu | Psiholog
Alina este psiholog autorizat, certificat de Colegiul Psihologilor din România. A absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației, specializarea psihologie și deține un Master în psihologie clinică și psihoterapie la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași.
Ulterior, a urmat un program de formare profesională în psihoterapie cognitiv-comportamentală și a participat la o serie de cursuri, inclusiv terapie prin artă, tehnici de relaxare și mindfulness, psihodiagnostic și intervenție în psihologia clinică a copilului și adolescentului. Are o experiență semnificativă în lucrul cu toate categoriile de vârstă și iubește lectura, muzica și activitățile în aer liber.
Obiective: “Cred cu tărie că avem puterea și datoria de a modela, facilita și ghida parcursul copiilor pentru a-și atinge potențialul maxim și a deveni adulți responsabili, implicați și pregătiți pentru provocările vieții – „Privilegiul unei vieți este să devii cine ești cu adevărat” – Carl G. Jung”.
Alina Iancu
Psiholog