Echipa
Genesis College - Școala Gimnazială
Principala caracteristică a profesorilor noştri o reprezintă dorinţa de a descoperi valoarea fiecărui elev. Toți copiii au un potenţial incontestabil și talente înnăscute, iar profesorii noştri îi încurajează şi îi motivează pe fiecare în parte, respectând dorinţa lor de a afla lucruri, de a fi creativi, respectaţi, ascultaţi, valorizaţi.

Crina Pintea | Profesor de limba și literatura română
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
- Toți
- Arte
- Dezvoltare personală
- Informatică și tehnologie
- Informatică și tehnologie
- Liceul Teoretic
- Limba și literatura română
- Limba și literatura română
- Limbi străine
- Limbi străine
- Matematică
- Matematică
- Muzică
- Muzică
- Școala gimnazială
- Sport
- Sport
- Științe
- Științe
- Științe socio-umane
- Științe socio-umane
Eliza Aftenie
Este doctor în istorie, absolventă a Facultății de Istorie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza“, Iaşi, și Universitatea „Paul Valery 3“, Montpellier, Franța. Are experiență atât ca profesor, cât și ca cercetător. Eliza este interesată de domenii precum antropologie, studii sociale, filosofie, artă și film.
Obiective: „Memoria umană este o bogăție de informații și experiențe și fiecare dintre noi poate deveni creatorul propriei vieți doar dacă își deschide ferestrele minții, dacă are îndrăzneala de a gândi, de a pune întrebări, de a dezbate, de a se detașa de paradigme. Îmi doresc să îi ajut pe elevi să-și depășească limitele și să cunoască trecutul“.
Iulia Andreea Calinciuc
A absolvit Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, specializarea Engleză-Germană, din cadrul Universității din București. Apoi, și-a continuat studiile cu un master desfășurat în baza unui parteneriat între Universitățile din Malmö, Suedia și din Roskilde, Danemarca. În cadrul modulului psiho-pedagogic urmat în cadrul universității și-a dat seama că i-ar plăcea să lucreze cu copiii și de atunci se perfecționează constant în predarea limbilor străine. Metoda sa de predare are la bază programul CELTA, special creat pentru profesorii din toate colțurile lumii. Oferă multă atenție și căldură elevilor ei și consideră că meseria de profesor a ales-o pe ea, și nu invers. Iulia și-a dezvoltat un proces de studiu personalizat, ale cărui elemente principale sunt învățarea prin cooperare și descoperire, jocurile interactive, mișcarea permanentă în clasă și activitățile creative.
Îi place să călătorească și să cunoască tradițiile și obiceiurile altor popoare. În timpul liber obișnuiește să fotografieze locuri și peisaje și să vizioneze spectacole de teatru.
Obiective: „Îmi propun perfecționarea abilităților Approaches To Learning în calitate de coordonator ATL Skills și menținerea unui mediu echilibrat și armonios în clasă, împreună cu elevii.“
Andreea Bîgu
A absolvit Facultatea de Biologie – specializarea Ecologie și protecția mediului în cadrul Universității din București, iar în prezent urmează Facultatea de Drept la Universitatea „Titu Maiorescu“ și un master în cadrul Academiei de Poliție „Alexandru Ioan Cuza”, domeniul Cercetări Criminalistice Aplicate. A desfășurat activități de voluntariat în cadrul Muzeului Antipa și WWF, devenind apoi profesor de biologie – mai întâi la Școala Gimnazială „Cezar Bolliac“, apoi ni s-a alăturat ca profesor de biologie la Genesis College.
Obiective: „Fiind o persoană foarte activă, reușesc să-mi predau lecțiile într-un mod interactiv, făcându-i pe elevi să aibă o mare plăcere în a aprofunda materia ce se ocupă cu studiul vieții. Domeniul în care activez în prezent mă ajută să-mi dezvolt capacitățile cognitive necesare pentru a înțelege pe deplin psihologia și comportamentul omului, începând chiar cu elevii cărora le predau. De asemenea, faptul că predau atât elevilor de gimnaziu, cât și celor de liceu mă ajută să-mi formez experiența în cadrul meseriei de profesor. Faptul că este al doilea an ca dirigintă mă motivează să mă implic și mai mult în cadrul acestei școli pline de elevi doritori de cunoaștere și performanță, dar și cu un colectiv de profesori implicați și pasionați în meseria lor. Doresc să-mi pun amprenta într-un mod pozitiv și să ajut la clădirea educației elevilor mei, prin lecțiile mele predate cu multă pasiune.“
Mihai Coman
A absolvit Facultatea de Geografie din cadrul Universității București și pentru că a fost întotdeauna pasionat de natură, a continuat studiile cu un masterat în Geomorfologie și Protecția Mediului, la aceeași universitate. Ulterior, a urmat mai multe programe de perfecționare în cadrul Institutului de Geografie București în domeniul, „Hazarde Naturale și Dezvoltarea Durabilă a Regiunilor Montane”.
Obiective: „Îmi doresc să le transmit și elevilor mei pasiunea pentru natură, pentru mediul în care creștem și ne dezvoltăm și vreau ca ei să conștientizeze necesitatea de a păstra Casa noastră – Terra cât mai puțin alterată pentru generațiile viitoare. De aceea, îmi propun să descoperim împreună cât mai multe secrete ale planetei noastre“.
Oana-Mihaela Cojocariu
Pasiunea pentru limba germană a determinat-o să urmeze numeroase specializări și perfecționări în Germania și să transmită mai departe cunoștințele acumulate în calitate de profesor și trainer. A urmat Facultatea de Litere la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași și a obținut o bursă DAAD la Universitatea Konstanz, Germania, acolo unde a participat și la un seminar de perfecționare a limbii germane și a metodelor de predare. În calitate de traducător și reporter de teren pentru TVR Iași, a tradus reportaje de la Deutsche Welle. Ca pedagog, a predat limba germană în Iași și Vaslui, nivel primar, gimnazial, liceal și postliceal, la Școala „Ștefan Bârsănescu” din Iași. Oana a ocupat și poziția de asistent în departamentul lingvistic în cadrul Centrului Cultural German din Iași, pe cea de language trainer în cadrul International House București și a fost director și profesor de limba germană în cadrul Școlii Primare „Maria Montessori” din Iași. A absolvit cursuri de Management educațional și a tradus cărți din limba franceză.
Obiective: „«Să nu lași să treacă o zi fără să auzi, să vezi sau să citești ceva frumos!», spunea marele Johann Wolfgang von Goethe. Pentru elevii mei, îmi doresc același lucru: să nu treacă o oră de limba germană fără ca ei să nu învețe ceva frumos.“
Ștefania Dincu
Ștefania Dicu a fost, poate, printre puținii elevi care au iubit matematica și a știut încă de pe băncile școlii că vrea să predea această materie. De fapt, tocmai dorința de a le insufla și celorlalți iubirea pentru știința exactă a stat la baza carierei ei de profesor.
Este absolventă a Facultății de Matematică și Informatică din cadrul Universității din București și este specialist în matematici aplicate și analiză matematică.
Are o relație foarte apropiată cu elevii săi și spune că încrederea reciprocă este unul dintre secretele strânsei legături.
Dincolo de plăcerea de a preda și de a fi mai mult decât un profesor pentru elevii ei, îi place să citească și își petrece timpul liber călătorind.
Obiective: ”În cadrul orelor, elevii sunt ghidați cu ajutorul întrebărilor să descopere noile noțiuni care le vor fi predate, reușind astfel să facă singuri conexiuni între ceea ce știu deja și ceea ce vor învăța în acea oră”.
Zsofia Dumitru
Este absolventă a Universității „Transilvania” Brașov, specializarea Comerț – Marketing și a cursurilor postuniversitare The Effective Manager al Codecs Open University. În 2014 a fondat EduBricks, proiect bazat pe un concept de educație non-formală de asimilare a cunoștințelor prin joacă, organizând ateliere de robotică și construcții piese LEGO®. Aceste ateliere combină cele mai mari pasiuni ale copiilor, piesele LEGO® și calculatorul, introducându-i în tainele roboticii și programării, în cadrul unor activități educaționale inedite, distractive și inovatoare. Din 2016 este Facilitator Certificat LEGO® Serious Play®, iar pasiunile ei sunt călătoriile și lectura.
Laura Dănăilă
A absolvit Conservatorul, Secția Pian principal, şi a fost profesoară de pian la Liceul „George Enescu”, chiar în locul în care a învățat prima dată să atingă clapele pianului. Activează în învățământ de peste 10 ani, iar la Genesis College este coordonatorul Școlii de Muzică și al evenimentelor cu acest specific – serate și matineuri muzicale, care au devenit deja o tradiție a fiecărui semestru.
În 2011, Laura a lansat cartea „Despre pian pentru cei mici”, o carte pentru copiii care vor să învețe să cânte la pian, ajutați de câteva personaje vesele și inteligente. De altfel, pianul reprezintă pentru ea mai mult decât o pasiune și un subiect de predare – îi oferă de fiecare dată o oază de liniște.
Obiective: „Consider că pot oferi copiilor atât cunoștințe legate de muzică, dar și dragostea față de această artă, stimulându-le curiozitatea și bucuria de a cânta”.
Marian Grigorie
A absolvit Facultatea de Științe ale Naturii, Universitatea din Craiova, promoția 1980 și a obținut gradul didactic la Facultatea de Fizică – Universitatea din București, în 1994. Are experiență în predarea acestei discipline atât elevilor de gimnaziu, cât și elevilor de liceu. A fost membru al Comisiei Naționale de Fizică între 1987 și 1990 și s-a clasat între primii zece profesori de fizică la Concursul Profesori de milioane.
Obiective: „În orele de fizică pe care le predau, elevii învață semnificația cuvintelor care reprezintă mărimi fizice sau fenomene fizice. Obiectivul meu este ca ei să poată generaliza ceea ce observă în particular și să identifice generalul în cazuri reale.“
Mayssam Hamamah
Este licențiată în Informatică la Universitatea din Bagdad / College of Science, iar proiectul său de absolvire s-a axat pe dezvoltarea unui Image Enhancement System în compilatorul C. Încă din liceu, a fost pasionată de limbajele de programare, domeniu pe care l-a aprofundat pentru a fi admisă la Facultatea de Informatică. Și-a împlinit apoi visul de a deveni programator, iar în urmă cu 20 de ani a venit în România, unde a inspirat mulți elevi să devină profesioniști de succes în domeniul informaticii. La Genesis College, predă Științe ale Calculatorului și Tehnologia Informației și Comunicațiilor în sistem MYP, în sistem Cambridge IGCSE și în sistem românesc. A inclus în activitatea sa numeroase proiecte MYP, concursuri și lecții despre sistemele de operare Microsoft, hardware, software, sistemul binar și diferite limbaje de programare. Cursurile pe care le predă motivează elevii Genesis College să îmbrățișeze profesii de viitor din domeniul informaticii.
Obiective: „Scopul meu principal în lucrul cu elevii Genesis College este să urmăresc programa care este concepută în conformitate cu cadrul MYP și curriculumul internațional. Aceasta oferă un mediu de învățare ce încurajează studenții să gândească în mod creativ, critic și reflexiv.”
Marius Ioniță
Este președintele Asociației Cultural Sportive Aiki-Budo și practică acest sport din 1991. A avut de-a lungul timpului peste 5.000 de copii înscriși ce au practicat aikido și s-au format după principiile acestei arte marțiale japoneze. Marius Ioniță este membru fondator al Federației Române de Aikido Modern și al Federației Române de Aikido, fiind instructor de aikido pentru copii, încă din anul 1997. De asemenea, este absolvent al Școlii Naționale de Antrenori, din cadrul Ministerului Tineretului și Sportului, specialitatea aikido, școală recunoscută la nivel european.
A organizat peste 50 de tabere tip concurs, cu diferite tematici – ecologie, geografie, istorie, spiritualitate și cunoașterea minorităților etnice -, la care au participat peste 1.000 de copii.
Paula Marcu
Și-a descoperit pasiunea pentru limbi străine și pentru culturi și civilizații diferite încă din copilărie. A studiat de-a lungul timpului zece limbi străine, atât în cadrul facultății de profil a Universității din București, cât și la cursurile intensive ale unor școli din orașe europene, americane și asiatice. Paula consideră că însușirea unei limbi străine facilitează atât comunicarea cu ceilalți în scop personal, turistic sau de afaceri, cât și dezvoltarea empatiei și a toleranței față de alții. Fiecare nouă limbă străină învățată implica și o viziune ușor diferită a realității înconjurătoare și a condiției umane, contribuind astfel la nuanțarea percepției individuale asupra societății contemporane. Ea îi provoacă pe elevi prin discutarea unor conținuturi inovative, pentru a le lărgi perspectiva asupra lumii și prin abordarea interdisciplinară a fiecărei unități de studiu.
Obiective: „Îmi doresc să le inspir elevilor de gimnaziu pasiunea pentru învățare continuă și bucuria descoperirii altor culturi prin intermediul limbilor străine, precum și dorința de a crea permanent noi conexiuni. Sunt convinsă ca însușirea temeinică a limbii engleze este doar începutul unei lungi serii de descoperiri pe care fiecare elev le poate face cu încredere în forțele proprii“.
Marian Marin
Marian Marin are o experiență de 20 de ani în învățământ și a ales cariera didactică din dragoste față de matematică și față de copii. A absolvit Facultatea de Matematică și Informatică de la Universitatea din București, în anul 1997, specializarea Matematică Generală – Informatică, iar în anul 2017 a absolvit masterul interdisciplinar Biostatistică, din cadrul aceleiași facultăți, specializarea Statistică. Din 2019 este doctorand al Universității Politehnice din București – Matematici aplicate. Și pentru că disciplina și regulile specifice matematicii se pot manifesta în mai multe domenii, Marian este pasionat și de arte marțiale tradiționale, psihologie și șah fiind instructor sportiv de arte marțiale. De asemenea, deține o specializare în coaching. În cadrul Genesis College, este coordonatorul ariei curriculare „Matematică și Științe” și al concursului „Mathematics without borders”, etapa locală, iar timpul liber îl alocă cititului și călătoriilor. Pentru el, la baza procesului instructiv-educativ stă brainstorming-ul și dorința de performanță a copiilor.
Obiective: „Îmi doresc ca elevii mei să evolueze și le acord toată atenția. Astfel se formează o relație de respect și recunoaștere reciprocă, care favorizează învățarea. Ca obiective profesionale, am în vedere:
- integrarea cunoștințelor de matematică, coaching și arte marțiale în sistemul de predare și evaluare la clasă;
- pentru elevii și colegii din școală, propun clase de arte marțiale tradiționale, astfel încât să dezvolte conceptul de unitate între minte, corp și spirit.
Pe plan de dezvoltare personală îmi doresc lărgirea perspectivelor în DP prin participare la cursuri de formare, precum și finalizarea tezei de doctorat“.
Diana Marinescu
A absolvit Facultatea de Matematică a Universității din București în anul 2014 și masteratul în Analiza Matematică. Matematici Aplicate în Finanțe și Asigurări, la aceeași universitate, în 2016. În perioada 2016-2018 a predat la Școala Generală nr. 190 și la Avenor College București, iar din 2018 este profesor de matematică la Liceul Teoretic „Genesis College“. Competențele sale cuprind zone precum analiza matematică, algebra, statistica, probabilități, matematici financiare pentru asigurări și cercetări operaționale.
Obiective: “Să-i instruiesc și să-i educ pe elevii Genesis prin tipuri de activități specifice, urmărind obiective cognitive, de limbaj, psihomotorii, afective, estetice, ale educației pentru societate, astfel incat aceștia, după terminarea studiilor, pe tot parcursul vieții, sa fie toleranți față de opinii diferite.”
Ioana Mîndruț
Ioana Mîndruț este profesor de matematică și coordonator MYP, PhD, International projects & Personal Project school coordinator. A finalizat studiile superioare în 2013, în cadrul Universității din București, Facultatea de Matematică și Informatică, și studiile psihopedagogice adresate ciclului gimnazial și liceal în cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației. S-a alăturat echipei Genesis College în 2018, când școala se pregătea pentru obținerea autorizării programului IB Middle Years Programme, perioada în care a acumulat multe cunoștințe și abilități în urma cursurilor de specialitate oferite de International Baccalaureate Organization.
În anul 2020 a preluat coordonarea IB Middle Years Programme și, alături de echipa de profesori dedicați misiunii IB, aceea de a crea o lume mai bună prin educație, a învățat că fiecare etapă vine cu multe provocări și posibilități infinite de a evolua, de a acționa sau de a reflecta asupra procesului de învățare, pentru a deveni mai buni pentru elevii aflați în formare. În proiectele derulate împreună cu elevii s-a implicat în acțiuni de voluntariat venite în sprijinul comunității locale, atât în direcția socială, cât și în cea ecologică. Învățarea prin servicii aduse comunității este una dintre componentele sale preferate din programul IB Middle Years,
Obiective: „Atât din perspectiva de profesor, cât și din cea de coordonator MYP, privesc drumul pe care am pornit împreună cu echipa Genesis cu optimism și încredere, convinsă că toate intențiile noastre de a contribui la dezvoltarea unei educații durabile va aduce beneficii pe termen lung.
Obiectivele mele în calitate de coordonator MYP sunt:
- să rămân atentă la comunitatea din care fac parte
- să rămân centrată pe relația cu ceilalți colegi
- să-mi păstrez flexibilitatea și deschiderea pentru lucruri noi
- să progresez alături de ceilalți colegi în demersul nostru de profesori IB“
Toni Ionuț Niță
Pianist și doctor în compoziție muzicală, Tudor a acumulat de-a lungul timpului o experiență vastă și variată, atât ca instrumentist în diverse ansambluri de muzică clasică și ușoară, cât și ca orchestrator și compozitor. Din 2014, în paralel cu activitățile creative, şi-a început activitatea pedagogică, predând cu plăcere pian copiilor pasionați de muzică. În afara sferei muzicale, are câteva pasiuni interesante: științele, dezbaterile, ecologismul, ciclismul, rollerblading-ul, snowboarding-ul și plimbările în natură.
Corina Lungu
A absolvit Universitatea Națională de Arte din București, promoția 2002, și are un doctorat în domeniul Designului Grafic, cu studii Masterale susținute în cadrul Université Libre de Bruxelles și cursuri de formare în design grafic la Central Saint Martins College of Art and Design din Londra. Are o vastă experienţă profesională și un parcurs de mai bine de 20 de ani în Publicitate, unde a obținut o serie de premii internaționale în cadrul concursurilor: Epica Awards, ECO Awards și premiul I oferit de Lions Club România, pentru realizarea primului muzeu neolitic dedicat copiilor din satul Vădastra, proiect care a urmărit revitalizarea tradiţiei ceramice românești în zona de sud a țării. Este membră a Uniunii Artiștilor Plastici în cadrul secției Design din București și a expus de-a lungul timpului în mai multe galerii de artă din București proiecte de performance art, action painting și instalație, a publicat articole în reviste de specialitate în domeniul designului de interior și a scris o carte despre branding, având în focus logo-ul, ca element central al identității vizuale. Este inițiatoarea concursului de benzi desenate Manga Arena, primul concurs dedicat pasionaților stilului japonez din România.
Face parte din echipa de profesori coordonatori a proiectelor personale din cadrul programei internaționale IB și întreține constant comunicarea în cadrul proiectelor de parteneriat cu instituții culturale prestigioase din România, facilitând astfel derularea unor evenimente culturale susținute în cadrul Genesis College.
Obiective: „M-am alăturat echipei Genesis College pentru a putea forma și ghida următoarele generații atrase de domeniul plin de fascinație al designului și al artelor vizuale. Vreau să îi motivez pe elevi să-și aleagă o viitoare carieră în domeniul designului, fie că este vorba de amenajări interioare, design grafic, modă sau design de obiect. În cadrul programului internațional IB, îmi propun realizarea cât mai multor proiecte culturale și cu caracter social împreună cu elevii, urmărind astfel cele mai importante puncte ale dezvoltării și formării personale a elevilor Genesis College, prin intermediul misiunii IB. Creativitatea necesită mult curaj, așa cum spunea și pictorul Henry Matisse, de aceea mi-am dorit întotdeauna să-i pot face pe copii să privească în interiorul lor și să descopere lucruri nebănuit de frumoase care le pot da aripi pe viitor și mai ales să învețe să nu se teamă de eșec“.
Simona Nicolae
A urmat cursurile Facultății de Teologie Ortodoxă și Științele Educației din cadrul Universității „Valahia“, specializarea Limba română și Religie ortodoxă. Predă religie de peste 10 ani, într-un mod dinamic și animat, prin mijloace și procedee specifice disciplinei, folosind ca metode expunerea, conversația, dezbaterea, problematizarea. A ales profesia de dascăl pentru că și-a dorit să ajute la clădirea caracterului moral, la formarea intelectuală și spirituală a copiilor. Pe lângă experiența didactică, s-a implicat în numeroase proiecte cu caracter umanitar – diverse campanii sociale, demarate la nivelul școlii – pentru oameni nevoiași, familii defavorizate, copii orfani etc.
Simonei îi place să călătorească și să descopere noi destinații, pictează și se relaxează citind sau ascultând muzică.
Obiective: „Îmi selectez informațiile ținând cont de particularitățile fiecărui copil, iar lecția de religie are ca scop formarea caracterului moral, dezvoltarea spirituală și culturală a elevilor“.
Vlad Oprea
A absolvit Facultatea de Educație Fizică și Sport și deține un master în Educație Fizică și Activități Motrice de Timp Liber. La Genesis College, este coordonatorul clubului de fotbal, una dintre cele mai îndrăgite activități sportive practicate de copii. Cu o atitudine mereu pozitivă, dăruire și empatie, Vlad este unul dintre cei mai activi profesori din cadrul campusului și nu doar prin prisma activităților de sport pe care le coordonează, ci și datorită faptului că se implică frecvent în proiecte ce țin de mișcare și socializare în aer liber.
Pasiunile lui sunt filmele, călătoriile și drumețiile.
Obiective: „Încerc să mă adaptez particularităților și abilităților fiecărui copil, îmbinând metode verbale, intuitive și practice, specifice educației fizice”.
Laura Partin
A urmat studiile de licență cu specializarea Grafică și masteratul în Teoria Artei, la Universitatea de Arte „George Enescu” din Iași, iar în 2012 a obținut o bursă postuniversitară de cercetare și creație artistică la Institutul Român de Cultură și Cercetare Umanistă din Veneția. Și-a completat studiile cu absolvirea doctoratului, în 2021, pe tema Arta participativă și avangardele secolului al XX-lea, la Universitatea Paris 8, școala doctorală Estetică, Știință și Tehnologii ale Artei (EDESTA). În practica sa artistică pluridisciplinară explorează tehnici de desen și ilustrație, video, instalație și performance, iar proiectele sale artistice abordează o varietate de problematici sociale. Este interesată de literatură și de potențialul multimedia și performativ al poeziei contemporane. Și-a descoperit pasiunea pentru pedagogie în Paris, unde a lucrat ca mediator cultural în muzee ca Institutul Giacometti, Collège des Bernardins și Musée des Avelines și ca profesoară de arte plastice într-un centru socio-cultural, concepând și facilitând diverse ateliere, cursuri, vizite ghidate și activități ludice cu tineri și copii.
Obiective: „Atunci când se descoperă un limbaj comun, adaptat vârstei și preocupărilor elevului, cunoștințele despre artă pot stimula gândirea creativă, curajul și stima de sine a acestuia, indiferent de drumul pe care îl va alege în viață mai târziu. Obiectivul meu este de a încuraja elevii să exploreze diverse tehnici artistice și să le aducă în contemporaneitate, dar și să înțeleagă logic apariția curentelor artistice în contextul schimbărilor istorice și societale, într-o manieră simplă și accesibilă“.
Iulian – Paul Paladic
A absolvit Facultatea de Istorie din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza“ și a urmat un masterat în limba franceză la Universitatea „Babeș Bolyai“ din Cluj. Și-a început cariera în învățământ ca profesor la Liceul Tehnologic „Henri Coandă“ din Beclean, a lucrat ulterior cu elevii de la Colegiul Național „Andrei Mureșanu“, Bistrița, iar în 2021 s-a alăturat echipei Genesis College. Iulian deține atestat de ghid național eliberat de Ministerul Economiei și Turismului, certificat de arhivar și certificat de formator. Pasiunea pentru istorie îl determină să participe la numeroase evenimente, de exemplu Școala de Vară de arheologie, arhitectură și patrimoniu pentru conservarea și restaurarea monumentelor și caselor vechi din Roșia Montana sau conferințele Euxglobe și Teaching History. Este pasionat de lectură, fotografie, călătorii și limbi străine.
Obiective: „Amprenta mea personală, ca profesor de istorie, este aceea de a ajuta elevii să își pună întrebări, să facă deducții logice, să își formeze procesele cognitive, care să îi ajute să descopere cauza și efectul în anumite situații istorice. Aceasta le va folosi ulterior și în contextul vieții reale.“
Crina Pintea
Pentru Crina Pintea, meseria de profesor implică mai mult decât vocație, presupune și emoție, și dăruire. Își amintește cu drag de momentul în care a ales să devină profesor de limba română – în clasa a V-a, inspirată fiind de profesorul ei de la acea vreme. A absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universității „Babeș Bolyai“și este coordonator CEAC.
Obiective: „Îmi construiesc lecțiile ca «fapte de viață», în sensul că îmi propun, în primul rând, să țin cont de particularitățile fiecărui elev, de aspectele ce le subliniază unicitatea, iar apoi să-mi concentrez atenția asupra noțiunilor pe care elevii mei le vor învăța. Lecția de gramatică o construiesc ca o poveste, oferindu-le elevilor o formă de învățare a gramaticii limbii române mai accesibilă, dar și mai distractivă”.
Rodica Sobol
A absolvit Universitatea de Pedagogie, specializarea Limbi străine, la Chișinău, apoi și-a continuat formarea educațională la St. Paul College, Minnesota, SUA (Business Negotiations), Zarem/Golde ORT Technical Institute – ESL – Chicago, Institutul Internațional de Management, Marketing și Logistică din Chișinău, Institutul de Științe ale Educației – Programul de recalificare profesională pentru profesorii de engleză, la Chișinău, iar în 2021 a obținut certificarea de predare a limbii engleze, nivelul 5, din partea TEFL Academy. A predat engleza la Școala Acord din capitala Republicii Moldova, apoi a devenit profesor de engleză la Școala Internațională „Mark Twain“ din România, iar în 2021 s-a alăturat echipei Genesis College ca profesor de engleză.
Obiective: „Așa cum imaginea profesorului perfect a suferit modificări în timp, la fel și rolul său și-a modificat forma. Elevii profesorului modern trebuie sa ajungă într-un punct în care să nu mai aibă nevoie de profesorul lor decât pentru a fi ghidați. Obiectivul meu cai profesor de limbă engleză este să îmi ajut elevii să devină independenți, curajoși și echilibrați, astfel încât aceștia să-și poată utiliza curiozitatea înnăscută pentru a cerceta și crea o lume mai bună pentru noi toți.“
Diana Stanciu
A absolvit Facultatea de Litere a Universității din București în 2017, Limba și literatura română ‐ Limba și literatura engleză, iar în 2019 a absolvit masteratul în Studii avansate în lingvistică în cadrul aceleiași universități. În prezent urmează un master în Didactici ale disciplinelor filologice la la Universitatea din București. A fost lector în cadrul Cambridge Centre – Asociația Repere, teacher assistant la Avenor College, consilier învățământ în cadrul D Mediu Verde SRL (București), iar din 2020 predă limba și literatura română la Liceul Teoretic „Genesis College“. În 2021 a urmat cursul Language and literature: Implementing the MYP curriculum și deține calificările Cambridge TKT.
Obiective: „Mark Van Doren spunea că arta de a preda este arta de a sprijini propriile descoperiri ale elevilor. Cred cu tărie că fiecare elev are propria poveste și că, împreună, în cadrul orelor de limba și literatura română, reușim să ne descoperim și să scriem o nouă poveste, plină de tâlc și de magie. Îmi propun ca fiecare oră să fie o experiență unică care să-l ajute pe elev să devină cea mai bună variantă a sa.“
Cristina Staicu
S-a specializat în disciplinele română și engleză la Universitatea din București, în perioada 1984-1959, a predat limbile engleză și română elevilor din școli publice și private, dar a fost și corector și secretar de redacție în cadrul Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România. În perioada 2007-2009 a fost traducător și bibliotecar în cadrul Bibliotecii Metropolitane București, iar între 2009 și 2015 s-a ocupat de pregătirea examenelor Trinity și Cambridge la Școala de limbi străine Lexis. În prezent, este bibliotecar – nivel gimnazial în cadrul Genesis College.
Obiective: „Scopul meu este să le transmit copiilor pasiunea pentru lectură, să îi atrag către lumea fascinantă a cărților și să îi ajut să își dezvolte capacitatea de creație și redactare în cadrul revistelor școlii.“
Eleonora Ștefania Stoicescu
A absolvit Facultatea de limbi și literaturi străine a Universității din București, iar masteratul și doctoratul le-a urmat la aceeași universitate. Are o experiență didactică bogată în România și în Emiratele Arabe Unite, Dubai. Și-a început cariera ca învățător la Școala nr. 49 din București, apoi a devenit profesor de limba și literatura română la aceeași unitate școlară. În Dubai, a predat limba română studenților de diferite naționalități, la Institutul Eton, a fost asistent profesor pentru elevii din ciclul primar, în cadrul British Council, și a fost profesor de engleză (senior) la Grădinița Blossom Mudon. De asemenea, a fondat Clubul copiilor români din Dubai, concepând programe atractive și adaptate nevoilor și intereselor copiilor din Diaspora. De asemenea, s-a ocupat de atragerea de fonduri și donații de carte din România prin sprijinul fundațiilor, instituțiilor culturale și al unor reprezentanți din Diaspora și a pus bazele unei biblioteci cu peste 100 de cărți pentru copii și adulți. Pasiunile ei sunt lectura, scrisul, gătitul, sportul și călătoriile.
Obiective: „Îmi propun să contribui la eforturile comunității Genesis insuflându-le elevilor pe care îi îndrum simțul responsabilității, al empatiei și al onestității. La aceste eforturi comune se adaugă dorința mea personală, ca profesor de limba română, de a-i ajuta pe elevii mei să-și descopere, exploateze și valorifice calitățile, talentul personal și de a-i încuraja permanent să caute răspunsuri la întrebări, să-și exprime liber opiniile personale și să își susțină convingerile. Îmi doresc ca, prin activitățile desfășurate cu elevii pe care îi îndrum, aceștia să dobândească experiențe care să producă un impact puternic în activitățile lor, atat în mediul școlar, cât și în cel familial și social. Încerc prin tot ceea ce fac să le dezvolt elevilor mei dragostea pentru limba maternă, respectul față de moștenirea literară și culturală primită, pe care să o transmită cu mândrie mai departe.“
Lospa Tănase
Este absolvent al Facultății de Educație Fizică și Sport, specializarea Handbal, Universitatea Transilvania, Brașov, și al unui master al aceleiași universități, cu specializarea Antrenament sportiv (handbal, volei, fotbal). A urmat, de asemenea, cursurile modulului de psihopedagogie, în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea Transilvania, Brașov, și are o experiență vastă în lucrul cu copiii.
Obiective: „Îmi propun să îi îndrum pe elevi pe drumul conştientizării beneficiilor sportului pentru sănătate și al unei dezvoltări armonioase atât fizice, cât și a personalității“.
Georgeta Tudor
În 1980 a absolvit Facultatea de Ştiinţe ale Naturii, secţia Fizică, la Universitatea din Craiova, iar în 1992 a obținut certificatul de specializare în Informatică la Centrul de Pregătire în Informatică, Bucureşti (ICI). A urmat cursuri de perfecționare ca profesor diriginte, obținând apoi calificări în Didactici Moderne în Fizică, Management, Educaţional și Contabilitate. În 2009 a absolvit masteratul în managementul educațional la Universitatea Bucureşti, Departamentul de Învăţământ la Distanţă – CREDIS, iar în 2012 a obținut calificarea de Expert în management educațional, din partea Registrului Naţional al Experţilor în Management Educaţional. A urmat apoi un program de reconversie profesională, obținând diploma de licență în chimie la Universitatea Politehnică Bucureşti, Facultatea Chimie Aplicată şi Ştiinţa Materialelor, Specializarea chimie. În perioada 1990 – 2022 a predat fizică și chimie elevilor de la Şcoala Gimnazială „Elena Văcărescu” București. A insuflat pasiunea pentru cele două științe și elevilor de Genesis College – nivel gimnazial, în perioada 2016 – 2019, iar din 2019 predă Chimia la Liceul Teoretic „Genesis College“. În același an a participat la workshop-ul Sciences: Implementing the MYP curriculum (Cat.1), organizat de IB Online Professional Development department. Dincolo de experimentele chimice pe care le realizează la clasă, e pasionată și de gătit și ascultă cu plăcere muzică clasică.
Obiective: „La baza sistemului MYP se regăsește ideea că educația este rezultatul interacțiunilor dinamice dintre variabilele sistemului de educație cum sunt elevii, modul de predare/învățare, mediul în care se realizează predarea/învățarea și dezvoltarea de competențe. Metoda investigației științifice pe care o folosesc în predarea noțiunilor de chimie și folosirea experimentului integrat în cadrul lecțiilor îi ajută pe elevi să dezvolte competențe științifice și să înțeleagă mai bine lumea înconjurătoare“.
Teodora Toroipan
A absolvit Facultatea de Litere, specializarea Limba și literatura română – Limba și literatura franceză, la Universitatea din București, și apoi masteratul Limba română actuală – structuri și strategii de comunicare, din cadrul aceleiași universități. A lucrat în cercetare, în proiecte privind limba română și limbile romanice, la Institutul de Lingvistică al Academiei Române. Absolventă a liceului pedagogic, Teodora a fost mereu interesată de activitatea didactică – a predat limba franceză la o școală de stat și în învățământul privat, precum și la un centru de limbi străine, în București. Pasiunea pentru limbile romanice, în special pentru franceză, și plăcerea de a lucra cu copiii și adolescenții au determinat-o să-și dezvolte cariera în domeniul educației, ca profesoară de franceză. Lecțiile ei sunt interactive, bazate pe învățarea prin joc, cântece și poezii, mai ales la copiii de vârstă mică. Referințele culturale, materialele audio și video, documentele de limbă autentice sunt utilizate frecvent în cadrul lecțiilor, potrivit nivelului de vârstă al copiilor, pentru a le stimula curiozitatea și interesul pentru studiul limbii franceze.
Teodorei îi plac filmele și serialele europene, literatura pentru copii, excursiile la munte și este pasionată de gastronomie.
Obiective: Cred că o învățare reușită are la bază trei elemente: prezența motivației, conținuturi interesante și perseverență sau exersare continuă. Ca profesoară de franceză, mă străduiesc să ofer elevilor materiale de studiu atractive, pentru a-i determina să învețe cu plăcere, și încerc să mă adaptez noilor situații și provocări din domeniu aduse de lumea digitală. De asemenea, încerc să pun în practică activități de învățare diferite, din perspectiva teoriei inteligențelor multiple. Încurajez învățarea limbilor străine, fiindcă oferă o deschidere internațională extraordinară – mai multe oportunități profesionale, perspective noi asupra vieții. Într-o lume în care tehnologia ne apropie din ce în ce mai mult, acceptarea diferențelor culturale și lingvistice este foarte importantă.“
Ileana Turcitu
A absolvit Liceul Pedagogic din Deva și Facultatea de Matematică și Informatică, Universitatea București, promoția 2001. Și-a continuat studiile cu un program de master intitulat „Management financiar bancar și de asigurări”. A predat matematică inclusiv în învățământul liceal, iar în prezent cultivă pasiunea pentru numere elevilor de Genesis College. Printre pasiunile ei se numără lectura și călătoriile.
Obiective: „Cred într-o educație solidă, atât morală, cât și intelectuală. Mă străduiesc să fac din elevul meu un om reflexiv, vigilent la spectacolul lumii, la nuanțe și argumente, care să înțeleagă totodată necesitatea respectării unor reguli și a efortului. Da, efort, căci copiilor le place, de fapt, să își exerseze voința. Ei trăiesc mulțumirea de a-ți fi reușit un exercițiu, de a fi înțeles și învățat un algoritm, de a te simți azi mai înțelept și mai bun, poate, decât ieri.”
Vanessa – Maria Vassi
A studiat limba germană din copilărie, la Brașov, iar gimnaziul l-a continuat în Germania. Este absolventă a Facultății de Drept și Drept Internațional din Trier, Germania. După 22 de ani de experiență în Germania și Luxemburg, Vanessa a decis sa se întoarcă din nou la rădăcini. Conform tradiției din zona Ardealului, are o pasiune foarte mare pentru limba germană, dar și pentru a transmite cunoștințele ei mai departe.
Obiective: „Pentru mine, cea mai mare recompensă ca profesoară este ca elevii să dezvolte o pasiune proprie pentru limbi străine și mai ales pentru limba germană. Limbajul este îmbrăcămintea gândului – este citatul meu preferat, prin care doresc să le transmit elevilor importanța unui limbaj corect și educativ, indiferent în ce limbă.
Elena Voica
A studiat la Universitatea Politehnică din București, apoi a obținut o certificare de formator în învățământ, diplomă emisă de A.N.C. și Ministerul Muncii și Educației. De asemenea, a absolvit Școala Populară de Arte și Meserii din Pitești – secția olărit. A coordonat ateliere școlare (profesor de modelaj în lut) la Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti” și este membră a Asociației pentru meșteșug și tradiție. A ales cariera didactică pentru că iubeşte copiii şi se simte împlinită atunci când îi ajută să se dezvolte.
Obiective: „Îmi propun să dezvolt abilitățile practice, creativitatea și îndemânarea copiilor, precum și să le transmit cunoştinţe esenţiale, necesare în viaţa de zi cu zi. De asemenea, îmi doresc ca arta, cultura și tradițiile populare să fie prezente în viața copiilor, de aceea, prin participarea la ateliere de creație populară și meșteșugărit, îi aduc mai aproape de frumusețea tradițiilor românești“.
Marius Văduva
A început să studieze vioara și pianul încă din copilărie, la Școala de Muzică și Arte plastice din Târgoviște. Pasiunea pentru muzică l-a condus mai târziu către Liceul de Muzică, iar mai apoi către Universitatea Națională de Muzică din București, unde a absolvit Facultatea de Compoziție, Muzicologie și Pedagogie Muzicală în 2007 și Masterul la Pian Jazz-Muzică ușoară în 2009. Activitatea sa muzicală s-a desfășurat pe două planuri: artistic și pedagogic. În domeniul artistic a avut numeroase concerte pe scenele din România și din alte țări, precum Italia, Germania, Suedia, Spania, Anglia, Moldova și Canada. Studioul de producție și scena i-au deschis colaborări de durată cu artiști precum Smiley, Horia Brenciu, Delia, Grigore Leșe, Trupa Parlament și alții. Este fondatorul proiectului muzical jazz-pop M-Yards, în cadrul căruia a compus și orchestrat piesele de pe albumul lansat în anul 2018. În domeniul pedagogic are o experiență, de 12 ani în țară și doi ani în Canada, activând ca profesor de pian, vioară, teorie muzicală și orchestrație. Printre pasiunile sale se numără pescuitul, tenisul, fotbalul și călătoriile.