Echipa
Genesis College - Școala Gimnazială
Principala caracteristică a profesorilor noştri o reprezintă dorinţa de a descoperi valoarea fiecărui elev. Toți copiii au un potenţial incontestabil și talente înnăscute, iar profesorii noştri îi încurajează şi îi motivează pe fiecare în parte, respectând dorinţa lor de a afla lucruri, de a fi creativi, respectaţi, ascultaţi, valorizaţi.
Crina Pintea | Profesor de limba și literatura română
Pentru Crina Pintea, meseria de profesor implică mai mult decât vocație, presupune și emoție, și dăruire. Își amintește cu drag de momentul în care a ales să devină profesor de limba română – în clasa a V-a, inspirată fiind de profesorul ei de la acea vreme. A absolvit Facultatea de Litere din cadrul Universității „Babeș Bolyai“și este coordonator CEAC.
Obiective: „Îmi construiesc lecțiile ca «fapte de viață», în sensul că îmi propun, în primul rând, să țin cont de particularitățile fiecărui elev, de aspectele ce le subliniază unicitatea, iar apoi să-mi concentrez atenția asupra noțiunilor pe care elevii mei le vor învăța. Lecția de gramatică o construiesc ca o poveste, oferindu-le elevilor o formă de învățare a gramaticii limbii române mai accesibilă, dar și mai distractivă”.
Crina Pintea
Eleonora Ștefania Stoicescu | Profesor de limba și literatura română
A absolvit Facultatea de limbi și literaturi străine a Universității din București, iar masteratul și doctoratul le-a urmat la aceeași universitate. Are o experiență didactică bogată în România și în Emiratele Arabe Unite, Dubai. Și-a început cariera ca învățător la Școala nr. 49 din București, apoi a devenit profesor de limba și literatura română la aceeași unitate școlară. În Dubai, a predat limba română studenților de diferite naționalități, la Institutul Eton, a fost asistent profesor pentru elevii din ciclul primar, în cadrul British Council, și a fost profesor de engleză (senior) la Grădinița Blossom Mudon. De asemenea, a fondat Clubul copiilor români din Dubai, concepând programe atractive și adaptate nevoilor și intereselor copiilor din Diaspora. De asemenea, s-a ocupat de atragerea de fonduri și donații de carte din România prin sprijinul fundațiilor, instituțiilor culturale și al unor reprezentanți din Diaspora și a pus bazele unei biblioteci cu peste 100 de cărți pentru copii și adulți. Pasiunile ei sunt lectura, scrisul, gătitul, sportul și călătoriile.
Obiective: „Îmi propun să contribui la eforturile comunității Genesis insuflându-le elevilor pe care îi îndrum simțul responsabilității, al empatiei și al onestității. La aceste eforturi comune se adaugă dorința mea personală, ca profesor de limba română, de a-i ajuta pe elevii mei să-și descopere, exploateze și valorifice calitățile, talentul personal și de a-i încuraja permanent să caute răspunsuri la întrebări, să-și exprime liber opiniile personale și să își susțină convingerile. Îmi doresc ca, prin activitățile desfășurate cu elevii pe care îi îndrum, aceștia să dobândească experiențe care să producă un impact puternic în activitățile lor, atat în mediul școlar, cât și în cel familial și social. Încerc prin tot ceea ce fac să le dezvolt elevilor mei dragostea pentru limba maternă, respectul față de moștenirea literară și culturală primită, pe care să o transmită cu mândrie mai departe.“
Eleonora Ștefania Stoicescu
Diana Stanciu | Profesor de limba și literatura română
A absolvit Facultatea de Litere a Universității din București în 2017, Limba și literatura română ‐ Limba și literatura engleză, iar în 2019 a absolvit masteratul în Studii avansate în lingvistică în cadrul aceleiași universități. În prezent urmează un master în Didactici ale disciplinelor filologice la la Universitatea din București. A fost lector în cadrul Cambridge Centre – Asociația Repere, teacher assistant la Avenor College, consilier învățământ în cadrul D Mediu Verde SRL (București), iar din 2020 predă limba și literatura română la Liceul Teoretic „Genesis College“. În 2021 a urmat cursul Language and literature: Implementing the MYP curriculum și deține calificările Cambridge TKT.
Obiective: „Mark Van Doren spunea că arta de a preda este arta de a sprijini propriile descoperiri ale elevilor. Cred cu tărie că fiecare elev are propria poveste și că, împreună, în cadrul orelor de limba și literatura română, reușim să ne descoperim și să scriem o nouă poveste, plină de tâlc și de magie. Îmi propun ca fiecare oră să fie o experiență unică care să-l ajute pe elev să devină cea mai bună variantă a sa.“
Diana Stanciu
Ileana Turcitu | Profesor de matematică
A absolvit Liceul Pedagogic din Deva și Facultatea de Matematică și Informatică, Universitatea București, promoția 2001. Și-a continuat studiile cu un program de master intitulat „Management financiar bancar și de asigurări”. A predat matematică inclusiv în învățământul liceal, iar în prezent cultivă pasiunea pentru numere elevilor de la Genesis College. Printre pasiunile ei se numără lectura și călătoriile.
Obiective: „Cred într-o educație solidă, atât morală, cât și intelectuală. Mă străduiesc să fac din elevul meu un om reflexiv, vigilent la spectacolul lumii, la nuanțe și argumente, care să înțeleagă totodată necesitatea respectării unor reguli și a efortului. Da, efort, căci copiilor le place, de fapt, să își exerseze voința. Ei trăiesc mulțumirea de a-ți fi reușit un exercițiu, de a fi înțeles și învățat un algoritm, de a te simți azi mai înțelept și mai bun, poate, decât ieri.”
Ileana Turcitu
Marian Marin | Profesor de matematică
Marian Marin are o experiență de 20 de ani în învățământ și a ales cariera didactică din dragoste față de matematică și față de copii. A absolvit Facultatea de Matematică și Informatică de la Universitatea din București, în anul 1997, specializarea Matematică Generală – Informatică, iar în anul 2017 a absolvit masterul interdisciplinar Biostatistică, din cadrul aceleiași facultăți, specializarea Statistică. Din 2019 este doctorand al Universității Politehnice din București – Matematici aplicate. Și pentru că disciplina și regulile specifice matematicii se pot manifesta în mai multe domenii, Marian este pasionat și de arte marțiale tradiționale, psihologie și șah fiind instructor sportiv de arte marțiale. De asemenea, deține o specializare în coaching. În cadrul Genesis College, este coordonatorul ariei curriculare „Matematică și Științe” și al concursului „Mathematics without borders”, etapa locală, iar timpul liber îl alocă cititului și călătoriilor. Pentru el, la baza procesului instructiv-educativ stă brainstorming-ul și dorința de performanță a copiilor.
Obiective: „Îmi doresc ca elevii mei să evolueze și le acord toată atenția. Astfel se formează o relație de respect și recunoaștere reciprocă, care favorizează învățarea. Ca obiective profesionale, am în vedere:
- integrarea cunoștințelor de matematică, coaching și arte marțiale în sistemul de predare și evaluare la clasă;
- pentru elevii și colegii din școală, propun clase de arte marțiale tradiționale, astfel încât să dezvolte conceptul de unitate între minte, corp și spirit.
Pe plan de dezvoltare personală îmi doresc lărgirea perspectivelor în DP prin participare la cursuri de formare, precum și finalizarea tezei de doctorat“.
Marian Marin
Diana Marinescu | Profesor de matematică
A absolvit Facultatea de Matematică a Universității din București în anul 2014 și masteratul în Analiza Matematică. Matematici Aplicate în Finanțe și Asigurări, la aceeași universitate, în 2016. În perioada 2016-2018 a predat la Școala Generală nr. 190 și la Avenor College București, iar din 2018 este profesor de matematică la Liceul Teoretic „Genesis College“. Competențele sale cuprind zone precum analiza matematică, algebra, statistica, probabilități, matematici financiare pentru asigurări și cercetări operaționale.
Obiective: “Să-i instruiesc și să-i educ pe elevii Genesis prin tipuri de activități specifice, urmărind obiective cognitive, de limbaj, psihomotorii, afective, estetice, ale educației pentru societate, astfel incat aceștia, după terminarea studiilor, pe tot parcursul vieții, sa fie toleranți față de opinii diferite.”
Diana Marinescu
Ioana Mîndruț | Profesor de matematică
Ioana Mîndruț este profesor de matematică și coordonator MYP, PhD, International projects & Personal Project school coordinator. A finalizat studiile superioare în 2013, în cadrul Universității din București, Facultatea de Matematică și Informatică, și studiile psihopedagogice adresate ciclului gimnazial și liceal în cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației. S-a alăturat echipei Genesis College în 2018, când școala se pregătea pentru obținerea autorizării programului IB Middle Years Programme, perioada în care a acumulat multe cunoștințe și abilități în urma cursurilor de specialitate oferite de International Baccalaureate Organization.
În anul 2020 a preluat coordonarea IB Middle Years Programme și, alături de echipa de profesori dedicați misiunii IB, aceea de a crea o lume mai bună prin educație, a învățat că fiecare etapă vine cu multe provocări și posibilități infinite de a evolua, de a acționa sau de a reflecta asupra procesului de învățare, pentru a deveni mai buni pentru elevii aflați în formare. În proiectele derulate împreună cu elevii s-a implicat în acțiuni de voluntariat venite în sprijinul comunității locale, atât în direcția socială, cât și în cea ecologică. Învățarea prin servicii aduse comunității este una dintre componentele sale preferate din programul IB Middle Years,
Obiective: „Atât din perspectiva de profesor, cât și din cea de coordonator MYP, privesc drumul pe care am pornit împreună cu echipa Genesis cu optimism și încredere, convinsă că toate intențiile noastre de a contribui la dezvoltarea unei educații durabile va aduce beneficii pe termen lung.
Obiectivele mele în calitate de coordonator MYP sunt:
- să rămân atentă la comunitatea din care fac parte
- să rămân centrată pe relația cu ceilalți colegi
- să-mi păstrez flexibilitatea și deschiderea pentru lucruri noi
- să progresez alături de ceilalți colegi în demersul nostru de profesori IB“
Ioana Mîndruț
Andreea Bîgu | Profesor de biologie
A absolvit Facultatea de Biologie – specializarea Ecologie și protecția mediului în cadrul Universității din București, iar în prezent urmează Facultatea de Drept la Universitatea „Titu Maiorescu“ și un master în cadrul Academiei de Poliție „Alexandru Ioan Cuza”, domeniul Cercetări Criminalistice Aplicate. A desfășurat activități de voluntariat în cadrul Muzeului Antipa și WWF, devenind apoi profesor de biologie – mai întâi la Școala Gimnazială „Cezar Bolliac“, apoi ni s-a alăturat ca profesor de biologie la Genesis College.
Obiective: „Fiind o persoană foarte activă, reușesc să-mi predau lecțiile într-un mod interactiv, făcându-i pe elevi să aibă o mare plăcere în a aprofunda materia ce se ocupă cu studiul vieții. Domeniul în care activez în prezent mă ajută să-mi dezvolt capacitățile cognitive necesare pentru a înțelege pe deplin psihologia și comportamentul omului, începând chiar cu elevii cărora le predau. De asemenea, faptul că predau atât elevilor de gimnaziu, cât și celor de liceu mă ajută să-mi formez experiența în cadrul meseriei de profesor. Faptul că este al doilea an ca dirigintă mă motivează să mă implic și mai mult în cadrul acestei școli pline de elevi doritori de cunoaștere și performanță, dar și cu un colectiv de profesori implicați și pasionați în meseria lor. Doresc să-mi pun amprenta într-un mod pozitiv și să ajut la clădirea educației elevilor mei, prin lecțiile mele predate cu multă pasiune.“
Andreea Bîgu
Georgeta Tudor | Profesor de chimie
În 1980 a absolvit Facultatea de Ştiinţe ale Naturii, secţia Fizică, la Universitatea din Craiova, iar în 1992 a obținut certificatul de specializare în Informatică la Centrul de Pregătire în Informatică, Bucureşti (ICI). A urmat cursuri de perfecționare ca profesor diriginte, obținând apoi calificări în Didactici Moderne în Fizică, Management, Educaţional și Contabilitate. În 2009 a absolvit masteratul în managementul educațional la Universitatea Bucureşti, Departamentul de Învăţământ la Distanţă – CREDIS, iar în 2012 a obținut calificarea de Expert în management educațional, din partea Registrului Naţional al Experţilor în Management Educaţional. A urmat apoi un program de reconversie profesională, obținând diploma de licență în chimie la Universitatea Politehnică Bucureşti, Facultatea Chimie Aplicată şi Ştiinţa Materialelor, Specializarea chimie. În perioada 1990 – 2022 a predat fizică și chimie elevilor de la Şcoala Gimnazială „Elena Văcărescu” București. A insuflat pasiunea pentru cele două științe și elevilor de Genesis College – nivel gimnazial, în perioada 2016 – 2019, iar din 2019 predă Chimia la Liceul Teoretic „Genesis College“. În același an a participat la workshop-ul Sciences: Implementing the MYP curriculum (Cat.1), organizat de IB Online Professional Development department. Dincolo de experimentele chimice pe care le realizează la clasă, e pasionată și de gătit și ascultă cu plăcere muzică clasică.
Obiective: „La baza sistemului MYP se regăsește ideea că educația este rezultatul interacțiunilor dinamice dintre variabilele sistemului de educație cum sunt elevii, modul de predare/învățare, mediul în care se realizează predarea/învățarea și dezvoltarea de competențe. Metoda investigației științifice pe care o folosesc în predarea noțiunilor de chimie și folosirea experimentului integrat în cadrul lecțiilor îi ajută pe elevi să dezvolte competențe științifice și să înțeleagă mai bine lumea înconjurătoare“.
Georgeta Tudor
Marian Grigorie | Profesor de fizică
A absolvit Facultatea de Științe ale Naturii, Universitatea din Craiova, promoția 1980 și a obținut gradul didactic la Facultatea de Fizică – Universitatea din București, în 1994. Are experiență în predarea acestei discipline atât elevilor de gimnaziu, cât și elevilor de liceu. A fost membru al Comisiei Naționale de Fizică între 1987 și 1990 și s-a clasat între primii zece profesori de fizică la Concursul Profesori de milioane.
Obiective: „În orele de fizică pe care le predau, elevii învață semnificația cuvintelor care reprezintă mărimi fizice sau fenomene fizice. Obiectivul meu este ca ei să poată generaliza ceea ce observă în particular și să identifice generalul în cazuri reale.“
Marian Grigorie
Gherghina Bejan | Profesor pentru învățământul primar
Este învățător de peste 19 ani, având dublă specializare: învățător- educatoare. A absolvit Școala Postliceală „Moldova”, Bârlad și este licențiată în cadrul Universității din București – Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. În prezent urmează cursurile de master în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, specializarea Comunicare și Relații Publice.
Obiective: „Mi-am dorit să fiu dascăl încă din copilărie și alături de fiecare generație, pasiunea mea s-a simțit mai mult decât mi-aș fi imaginat. Am predat mereu cu suflet, iar sufletul pus în lecțiile predate n-are cum să se măsoare decât în emoțiile pe care le simt atunci când vorbesc despre fiecare copil. Prin intermediul acestei profesii, m-am descoperit pe mine însămi și am descoperit frumusețea sufletului de copil, unde crește, în cea mai inocentă formă, dorința de a ști, a explora și a dărui. «Curriculum este materia primă obligatorie, dar căldura este elementul necesar pentru a crește o plantă și un suflet de copil» – Carl Gustav Jung.”
Mihai Coman
Eliza Aftenie | Profesor de istorie
Este doctor în istorie, absolventă a Facultății de Istorie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza“, Iaşi, și Universitatea „Paul Valery 3“, Montpellier, Franța. Are experiență atât ca profesor, cât și ca cercetător. Eliza este interesată de domenii precum antropologie, studii sociale, filosofie, artă și film.
Obiective: „Memoria umană este o bogăție de informații și experiențe și fiecare dintre noi poate deveni creatorul propriei vieți doar dacă își deschide ferestrele minții, dacă are îndrăzneala de a gândi, de a pune întrebări, de a dezbate, de a se detașa de paradigme. Îmi doresc să îi ajut pe elevi să-și depășească limitele și să cunoască trecutul“.
Eliza Aftenie
Profesor de istorie
Paula Marcu | Profesor de limba engleză MYP
Și-a descoperit pasiunea pentru limbi străine și pentru culturi și civilizații diferite încă din copilărie. A studiat de-a lungul timpului zece limbi străine, atât în cadrul facultății de profil a Universității din București, cât și la cursurile intensive ale unor școli din orașe europene, americane și asiatice. Paula consideră că însușirea unei limbi străine facilitează atât comunicarea cu ceilalți în scop personal, turistic sau de afaceri, cât și dezvoltarea empatiei și a toleranței față de alții. Fiecare nouă limbă străină învățată implica și o viziune ușor diferită a realității înconjurătoare și a condiției umane, contribuind astfel la nuanțarea percepției individuale asupra societății contemporane. Ea îi provoacă pe elevi prin discutarea unor conținuturi inovative, pentru a le lărgi perspectiva asupra lumii și prin abordarea interdisciplinară a fiecărei unități de studiu.
Obiective: „Îmi doresc să le inspir elevilor de gimnaziu pasiunea pentru învățare continuă și bucuria descoperirii altor culturi prin intermediul limbilor străine, precum și dorința de a crea permanent noi conexiuni. Sunt convinsă ca însușirea temeinică a limbii engleze este doar începutul unei lungi serii de descoperiri pe care fiecare elev le poate face cu încredere în forțele proprii“.
Paula Marcu
Profesor de limba engleză MYP
Iulia Andreea Calinciuc | Profesor de limba engleză - ATL Skills Coordinator
A absolvit Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, specializarea Engleză-Germană, din cadrul Universității din București. Apoi, și-a continuat studiile cu un master desfășurat în baza unui parteneriat între Universitățile din Malmö, Suedia și din Roskilde, Danemarca. În cadrul modulului psiho-pedagogic urmat în cadrul universității și-a dat seama că i-ar plăcea să lucreze cu copiii și de atunci se perfecționează constant în predarea limbilor străine. Metoda sa de predare are la bază programul CELTA, special creat pentru profesorii din toate colțurile lumii. Oferă multă atenție și căldură elevilor ei și consideră că meseria de profesor a ales-o pe ea, și nu invers. Iulia și-a dezvoltat un proces de studiu personalizat, ale cărui elemente principale sunt învățarea prin cooperare și descoperire, jocurile interactive, mișcarea permanentă în clasă și activitățile creative.
Îi place să călătorească și să cunoască tradițiile și obiceiurile altor popoare. În timpul liber obișnuiește să fotografieze locuri și peisaje și să vizioneze spectacole de teatru.
Obiective: „Îmi propun perfecționarea abilităților Approaches To Learning în calitate de coordonator ATL Skills și menținerea unui mediu echilibrat și armonios în clasă, împreună cu elevii.“
Iulia Andreea Calinciuc
Vanessa Maria Vasii | Profesor de limba germană
A studiat limba germană din copilărie, la Brașov, iar gimnaziul l-a continuat în Germania. Este absolventă a Facultății de Drept și Drept Internațional din Trier, Germania. După 22 de ani de experiență în Germania și Luxemburg, Vanessa a decis sa se întoarcă din nou la rădăcini. Conform tradiției din zona Ardealului, are o pasiune foarte mare pentru limba germană, dar și pentru a transmite cunoștințele ei mai departe.
Obiective: „Pentru mine, cea mai mare recompensă ca profesoară este ca elevii să dezvolte o pasiune proprie pentru limbi străine și mai ales pentru limba germană. Limbajul este îmbrăcămintea gândului – este citatul meu preferat, prin care doresc să le transmit elevilor importanța unui limbaj corect și educativ, indiferent în ce limbă.
Vanessa Maria Vasii
Zsofia Dumitru | Profesor de LEGO și robotică
Este absolventă a Universității „Transilvania” Brașov, specializarea Comerț – Marketing și a cursurilor postuniversitare The Effective Manager al Codecs Open University. În 2014 a fondat EduBricks, proiect bazat pe un concept de educație non-formală de asimilare a cunoștințelor prin joacă, organizând ateliere de robotică și construcții piese LEGO®. Aceste ateliere combină cele mai mari pasiuni ale copiilor, piesele LEGO® și calculatorul, introducându-i în tainele roboticii și programării, în cadrul unor activități educaționale inedite, distractive și inovatoare. Din 2016 este Facilitator Certificat LEGO® Serious Play®, iar pasiunile ei sunt călătoriile și lectura.
Zsofia Dumitru
Corina Corina Sârbu | Profesor de design
A absolvit Universitatea Națională de Arte din București, promoția 2002, și are un doctorat în domeniul Designului Grafic, cu studii Masterale susținute în cadrul Université Libre de Bruxelles și cursuri de formare în design grafic la Central Saint Martins College of Art and Design din Londra. Are o vastă experienţă profesională și un parcurs de mai bine de 20 de ani în Publicitate, unde a obținut o serie de premii internaționale în cadrul concursurilor: Epica Awards, ECO Awards și premiul I oferit de Lions Club România, pentru realizarea primului muzeu neolitic dedicat copiilor din satul Vădastra, proiect care a urmărit revitalizarea tradiţiei ceramice românești în zona de sud a țării. Este membră a Uniunii Artiștilor Plastici în cadrul secției Design din București și a expus de-a lungul timpului în mai multe galerii de artă din București proiecte de performance art, action painting și instalație, a publicat articole în reviste de specialitate în domeniul designului de interior și a scris o carte despre branding, având în focus logo-ul, ca element central al identității vizuale. Este inițiatoarea concursului de benzi desenate Manga Arena, primul concurs dedicat pasionaților stilului japonez din România.
Face parte din echipa de profesori coordonatori a proiectelor personale din cadrul programei internaționale IB și întreține constant comunicarea în cadrul proiectelor de parteneriat cu instituții culturale prestigioase din România, facilitând astfel derularea unor evenimente culturale susținute în cadrul Genesis College.
Obiective: „M-am alăturat echipei Genesis College pentru a putea forma și ghida următoarele generații atrase de domeniul plin de fascinație al designului și al artelor vizuale. Vreau să îi motivez pe elevi să-și aleagă o viitoare carieră în domeniul designului, fie că este vorba de amenajări interioare, design grafic, modă sau design de obiect. În cadrul programului internațional IB, îmi propun realizarea cât mai multor proiecte culturale și cu caracter social împreună cu elevii, urmărind astfel cele mai importante puncte ale dezvoltării și formării personale a elevilor Genesis College, prin intermediul misiunii IB. Creativitatea necesită mult curaj, așa cum spunea și pictorul Henry Matisse, de aceea mi-am dorit întotdeauna să-i pot face pe copii să privească în interiorul lor și să descopere lucruri nebănuit de frumoase care le pot da aripi pe viitor și mai ales să învețe să nu se teamă de eșec“.
Corina Sârbu
Luminița Voica | Profesor de educație tehnologică
A studiat la Universitatea Politehnică din București, apoi a obținut o certificare de formator în învățământ, diplomă emisă de A.N.C. și Ministerul Muncii și Educației. De asemenea, a absolvit Școala Populară de Arte și Meserii din Pitești – secția olărit. A coordonat ateliere școlare (profesor de modelaj în lut) la Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti” și este membră a Asociației pentru meșteșug și tradiție. A ales cariera didactică pentru că iubeşte copiii şi se simte împlinită atunci când îi ajută să se dezvolte.
Obiective: „Îmi propun să dezvolt abilitățile practice, creativitatea și îndemânarea copiilor, precum și să le transmit cunoştinţe esenţiale, necesare în viaţa de zi cu zi. De asemenea, îmi doresc ca arta, cultura și tradițiile populare să fie prezente în viața copiilor, de aceea, prin participarea la ateliere de creație populară și meșteșugărit, îi aduc mai aproape de frumusețea tradițiilor românești“.
Luminița Voica
Mayssam Hamamah | Profesor de TIC MYP
Este licențiată în Informatică la Universitatea din Bagdad / College of Science, iar proiectul său de absolvire s-a axat pe dezvoltarea unui Image Enhancement System în compilatorul C. Încă din liceu, a fost pasionată de limbajele de programare, domeniu pe care l-a aprofundat pentru a fi admisă la Facultatea de Informatică. Și-a împlinit apoi visul de a deveni programator, iar în urmă cu 20 de ani a venit în România, unde a inspirat mulți elevi să devină profesioniști de succes în domeniul informaticii. La Genesis College, predă Științe ale Calculatorului și Tehnologia Informației și Comunicațiilor în sistem MYP, în sistem Cambridge IGCSE și în sistem românesc. A inclus în activitatea sa numeroase proiecte MYP, concursuri și lecții despre sistemele de operare Microsoft, hardware, software, sistemul binar și diferite limbaje de programare. Cursurile pe care le predă motivează elevii Genesis College să îmbrățișeze profesii de viitor din domeniul informaticii.
Obiective: „Scopul meu principal în lucrul cu elevii Genesis College este să urmăresc programa care este concepută în conformitate cu cadrul MYP și curriculumul internațional. Aceasta oferă un mediu de învățare ce încurajează studenții să gândească în mod creativ, critic și reflexiv.”
Mayssam Hamamah
Marius Văduva | Profesor de muzică
A început să studieze vioara și pianul încă din copilărie, la Școala de Muzică și Arte plastice din Târgoviște. Pasiunea pentru muzică l-a condus mai târziu către Liceul de Muzică, iar mai apoi către Universitatea Națională de Muzică din București, unde a absolvit Facultatea de Compoziție, Muzicologie și Pedagogie Muzicală în 2007 și Masterul la Pian Jazz-Muzică ușoară în 2009. Activitatea sa muzicală s-a desfășurat pe două planuri: artistic și pedagogic. În domeniul artistic a avut numeroase concerte pe scenele din România și din alte țări, precum Italia, Germania, Suedia, Spania, Anglia, Moldova și Canada. Studioul de producție și scena i-au deschis colaborări de durată cu artiști precum Smiley, Horia Brenciu, Delia, Grigore Leșe, Trupa Parlament și alții. Este fondatorul proiectului muzical jazz-pop M-Yards, în cadrul căruia a compus și orchestrat piesele de pe albumul lansat în anul 2018. În domeniul pedagogic are o experiență de 12 ani în țară și doi ani în Canada, activând ca profesor de pian, vioară, teorie muzicală și orchestrație. Printre pasiunile sale se numără pescuitul, tenisul, fotbalul și călătoriile.
Marius Văduva
Laura Dănăilă | Profesor de muzică şi pian
Este absolventă a Universităţii de Muzică din București, cu o experiență de peste 15 de ani în învățământ, având cursuri de formare în metodele active de predare a muzicii (Kodaly, Orff şi Dalcroze).
Obiective: „Încă de la început am căutat o metodă diferită de a face copiilor plăcută şi interactivă intrarea în lumea muzicii. Descoperirea metodelor active de predare a muzicii Kodaly, Dalcroze şi Orff au fost revelatoare pentru mine ca profesor, luminându-mi drumul pe care mă găsesc de câţiva, ani, acela de a le descoperi copiilor frumuseţea muzicii, prin joacă, experimentare şi multă bucurie. Jocul pentru copii este un mijloc de dezvoltare şi exprimare şi astfel teoria trebuie să urmeze practicii, copilul putând să afirme că a experimentat elementele care alcătuiesc muzica (melodie, ritm, armonie, timbru, formă…), fiind astfel pregătit, dacă doreşte, să se apropie de studierea unui instrument muzical.
Şi pentru că acest tip de abordare include dezvoltarea atenţiei, a lucrului individual, dar şi în grup, a creativităţii şi empatiei, adaptabilităţii şi exprimării libere, urmăresc ca dezvoltarea personală a copilului să se îmbine cu cea muzicală, având astfel premizele cunoaşterii şi aprecierii muzicii de valoare.”
Laura Dănăilă
Lospa Tănase | Profesor de educație fizică și sport
Este absolvent al Facultății de Educație Fizică și Sport, specializarea Handbal, Universitatea Transilvania, Brașov, și al unui master al aceleiași universități, cu specializarea Antrenament sportiv (handbal, volei, fotbal). A urmat, de asemenea, cursurile modulului de psihopedagogie, în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea Transilvania, Brașov, și are o experiență vastă în lucrul cu copiii.
Obiective: „Îmi propun să îi îndrum pe elevi pe drumul conştientizării beneficiilor sportului pentru sănătate și al unei dezvoltări armonioase atât fizice, cât și a personalității“.
Lospa Tănase
Cristina Staicu | Bibliotecar nivel gimnazial
S-a specializat în disciplinele română și engleză la Universitatea din București, în perioada 1984-1989, a predat limbile engleză și română elevilor din școli publice și private, dar a fost și corector și secretar de redacție în cadrul Uniunii Compozitorilor și Muzicologilor din România. În perioada 2007-2009 a fost traducător și bibliotecar în cadrul Bibliotecii Metropolitane București, iar între 2009 și 2015 s-a ocupat de pregătirea examenelor Trinity și Cambridge la Școala de limbi străine Lexis. În prezent, este bibliotecar – nivel gimnazial în cadrul Genesis College.
Obiective: „Scopul meu este să le transmit copiilor pasiunea pentru lectură, să îi atrag către lumea fascinantă a cărților și să îi ajut să își dezvolte capacitatea de creație și redactare în cadrul revistelor școlii.“
Cristina Staicu
Marius Ioniță | Instructor de Aikido
Este președintele Asociației Cultural Sportive Aiki-Budo și practică acest sport din 1991. A avut de-a lungul timpului peste 5.000 de copii înscriși ce au practicat aikido și s-au format după principiile acestei arte marțiale japoneze. Marius Ioniță este membru fondator al Federației Române de Aikido Modern și al Federației Române de Aikido, fiind instructor de aikido pentru copii, încă din anul 1997. De asemenea, este absolvent al Școlii Naționale de Antrenori, din cadrul Ministerului Tineretului și Sportului, specialitatea aikido, școală recunoscută la nivel european.
A organizat peste 50 de tabere tip concurs, cu diferite tematici – ecologie, geografie, istorie, spiritualitate și cunoașterea minorităților etnice -, la care au participat peste 1.000 de copii.
Marius Ioniță
Simona Nicolae | Profesor de religie
A urmat cursurile Facultății de Teologie Ortodoxă și Științele Educației din cadrul Universității „Valahia“, specializarea Limba română și Religie ortodoxă. Predă religie de peste 10 ani, într-un mod dinamic și animat, prin mijloace și procedee specifice disciplinei, folosind ca metode expunerea, conversația, dezbaterea, problematizarea. A ales profesia de dascăl pentru că și-a dorit să ajute la clădirea caracterului moral, la formarea intelectuală și spirituală a copiilor. Pe lângă experiența didactică, s-a implicat în numeroase proiecte cu caracter umanitar – diverse campanii sociale, demarate la nivelul școlii – pentru oameni nevoiași, familii defavorizate, copii orfani etc.
Simonei îi place să călătorească și să descopere noi destinații, pictează și se relaxează citind sau ascultând muzică.
Obiective: „Îmi selectez informațiile ținând cont de particularitățile fiecărui copil, iar lecția de religie are ca scop formarea caracterului moral, dezvoltarea spirituală și culturală a elevilor“.
Simona Nicolae
Raluca Anamaria Vida | Profesor de limba franceză
Biografie Raluca Vida
Absolventă a Facultății de Litere a Universității Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, specializările Limba și Literatura engleză și franceză, și-a continuat pasiunea pentru francofonie cu un masterat în Literaturi Francofone în cadrul aceleiași universități. Grație unei burse Erasmus la Universitatea Artois din Arras, Franța, a descoperit un domeniu fascinant, traductologia, pe care l-a aprofundat, după absolvirea masteratului, cu un doctorat in co-tutelă obținut la Universitățile Babes-Bolyai si Lille-3, Franța, și pentru care a obținut mențiunea Magna Cum Laudae. Cercetările sale au dus la înțelegerea profundă a legăturii intime dintre diferite idiomuri, culturi și sensibilitatea internațională, dar și la importanța dezvoltării armonioase a viitorilor “cetățeni ai lumii”, actualii elevi, prin însușirea uneia sau mai multor limbi străine. A început sa predea franceza la nivel universitar, apoi de liceu internațional, pregătind cu succes următorii absolvenți ai programelor IGCSE (Cambridge) si IBDP (International Baccalaureate).
Obiective: “Cel mai mult îmi doresc ca elevii să-și descopere pasiunea sinceră pentru limba franceză și civilizația francofonă, dar și să-și cultive curiozitatea pentru alte culturi de-a lungul întregii vieți. Cred că, datorită multitudinii de stimuli, metode și accesului nelimitat la informații și tehnologie, este posibil ca procesele de predare și învățare să garanteze dezvoltarea multilingvistică și pluriculturală, printre altele, a elevilor într-un mod natural și ancorat în prezent, scopul meu ultim fiind garantarea unei comunicări autentice în limba franceză și a unei înțelegeri profunde a vastului fenomen francofon.”
Raluca Anamaria Vida
Profesor de limba franceză
Cindy Beca | Profesor de limba engleză MYP
Cu un parcurs profesional de peste 20 de ani, Dr. Cindy Beca aduce la Genesis toată experiența acumulată de-a lungul timpului în rolul de profesor, mentor și reprezentant al tinerilor. A lucrat cu o varietate de elevi și studenți, cu vârste cuprinse între 5 și 75 de ani, în cinci țări, pe trei continente și a predat în școli, în campusuri universitare și a susținut chiar cursuri în corporații.
Cindy este absolventă a unui program de masterat și are un doctorat la University of North Carolina. De asemenea, a absolvit Engleză, dar și Comunicare la North Carolina State University.
În timpul liber, Dr. Beca face voluntariat în cadrul programului Erasmus+ și ajută copiii cu dizabilități fizice sau neuronale să își atingă potențialul prin sport, prin escaladă.
Obiective: „În calitate de profesor dedicat gândirii critice și implicării civice, văd clasele ca pe niște „co-laboratoare” (colaborare+laboratoare) – spații de învățare, invenție, testare și calibrare a ideilor, alături de elevii mei. Aleg și creez lecțiile și aplicațiile astfel încât să le dezvolt copiilor cunoașterea, abilitățile și experiența de care au nevoie pentru a reuși – astăzi, mâine și în viitor, atât în viața lor personală, cât și în cea profesională.”
Cindy Beca
Profesor de limba engleză MYP
Amir Hajiali | Profesor de științe MYP și profesor de fizică și chimie DP
Amir este un instructor iranian care predă științele, specializat în chimie, hidrologie, fizică, mecanică și științe de mediu. A obținut diploma de licență în inginerie mecanică, masteratul în inginerie de mediu și doctoratul în științe ale Pământului în 2013. De asemenea, a finalizat studiile postdoctorale în geoecologie în 2023. A predat sau a efectuat cercetări științifice în diferite instituții de învățământ, școli, colegii și universități din mai multe țări, precum Marea Britanie, SUA, Iran, India, Armenia și România, timp de peste 25 de ani.
Obiective: „A fi implicat în știință face ca aproape toate momentele vieții mele să fie implicate în experimente, explorare, descoperiri și, desigur, învățare, și de fapt, dorința de a împărtăși ceea ce am dobândit cu cei care merită să învețe mai mult și mai mult, generația tânără, îmi oferă un sentiment magnific care m-a făcut să devin profesor. A fi martor la dorința lor de învățare mă determină să fiu mereu actualizat în domeniul științei. Și, de asemenea, încurajarea tuturor studenților mei să lucreze la capacitățile lor pentru a deveni persoane de succes pentru ei înșiși și pentru întreaga lume este o datorie pe care am descoperit-o în mine.”
Amir Hajiali
Profesor de științe MYP și profesor de fizică și chimie DP
Luiza Rădulescu | Profesor de artă
Luiza Rădulescu este absolventă a Facultății de Jurnalism și Filosofie din cadrul Universității Spiru Haret și ulterior a Facultății de Științe ale Educației, fiind profesor pentru învățământul primar și prescolar. Cu o experiență de peste 14 ani în lucrul cu copii de toate varstele, și-a pus toată energia și buna dispoziție în organizarea și susținerea de numeroase cursuri de desen, pictură, modelaj, ateliere de art&crafts, dar și teatru sau activități outdoor.
Dincolo de mentorii care au format-o, consideră că vocația de a lucra cu copiii este în primul rând pasiune și, în al doilea rând, un proces continuu de învățare, autoperfecționare și de autoeducare. De asemenea, este ghid de turism și activează ca voluntar în Organizația Națională a Cercetașilor României. Iubește animalele, cărtile, pictura și mai ales să petreacă timpul în natură.
Obiective: “Scopul meu a fost întotdeauna să apropii copiii de tot ce înseamnă artă și creativitate, să îi fac să aibă încredere în ei și în munca lor, să-i deschid către experiențe noi și către ceilalți. Toți copiii s-au născut cu aripi, noi nu trebuie decat sa îi învățăm să zboare”.
Luiza Rădulescu
Profesor de artă