Echipa de profesori a
Liceului Teoretic „Genesis College“
Profesorii Genesis College au specializări și pasiuni diferite, însă toți au în comun dorința de a le oferi elevilor resursele necesare pentru a evolua și a deveni adulți de succes. Experiența și rezultatele lor profesionale creează un mediu de învățare de înaltă calitate, ce încurajează excelența. De asemenea, profesorii noștri sunt dedicați dezvoltării profesionale continue, participând în mod constant la programe și cursuri de instruire pentru a rămâne la curent cu cele mai noi tehnici de predare și cercetări educaționale. Astfel, ei reușesc să inspire și să educe generațiile următoare de lideri.

Carmen Costea | Director Liceul Teoretic „Genesis College”
Carmen este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, secția Pedagogie, din cadrul Universității din București și deține un master în Management și Evaluare Educațională, obținut la aceeași universitate. A participat la diverse cursuri și formări educaționale, precum „Educarea copilului fără violență – Disciplina Pozitivă”, organizat de fundația „Salvați Copiii”, sau programul de formare „Metodologia activităților de consiliere și orientare școlar-profesională”, al Institutului de Științe ale Educației. A urmat, de asemenea, programul de specializare pentru calitatea de Mentor. Carmen are o experiență vastă profesională, implicându-se în diverse proiecte educaționale, de la consiliere în carieră pentru programul „Inovație și performanță în dezvoltarea profesională a cadrelor didactice din mediul urban” până la Formator pentru modulul III, „TIC și strategie didactică”. Ea are o experiență de peste 20 de ani în consilierea psihopedagogică, atât consiliere individuală, cât și de grup. Înainte de a se alătura în 2017 echipei Genesis, Carmen a fost “Expert orientare și consiliere”, participând la proiectul „Validarea competențelor cheie ale elevilor din județul Ilfov”. De asemenea, a fost Consilier psihopedagog – consiliere individuală și de grup, orientare școlară și profesională, coordonare programe și proiecte educaționale.
Obiective: „În calitate de cadru didactic îmi focalizez întreaga atenție pe munca în echipă (profesor – elev), pe autoorganizare și inițiativă și încerc întotdeauna să balansez între modul de a fi un bun specialist în domeniul pe care l-am studiat și un mentor de încredere pentru elev. În calitate de director al Liceului Teoretic “Genesis College” scopul meu este să inspir fiecare elev să se simtă binevenit, conectat ca parte din comunitatea Genesis. Misiunea mea este cea de a crea în liceu o cultură a incluziunii prin care toți elevii sunt integrați iar vocea lor contează și este auzită. Personal, sunt pasionată de călătorii și lectură.”
Carmen Costea

Diana Chelbașu | Profesor de limba și literatura română
Este absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. A urmat un master în domeniul Literaturii Române și Hermeneuticii Literare, are o experiență în învățământ de șapte ani și a obținut gradul didactic II. Printre pasiunile sale se numără lectura și călătoriile.
Obiective: „Literatura îl împinge pe om să-și depășească limitele și să-și formeze personalitatea. Îmi propun să le cultiv elevilor mei fascinația pentru lumea cărților, acolo unde ei au posibilitatea de a descoperi un univers magic. Cartea inimii mele este «Cel mai iubit dintre pământeni», de Marin Preda. Cred că așa ar trebui să fie și profesorii, oameni iubiți de elevi pentru că îi învață cu dragoste, dedicare și răbdare“.
Diana Chelbașu

Valentina Dima | Profesor de limba și literatura română
A absolvit Facultatea de Litere a Universității din București și deține o diplomă de master în Iconologie în cadrul catedrei de Literatură comparată, cu o lucrare despre pictorul belgian René Magritte. În cadrul Universității București, departamentul de Studii Literare, tema sa de cercetare doctorală este Memorialistica feminină de detenție din România comunistă. A lucrat pentru o perioadă ca voluntar în cadrul fundației „Inimă de copil“, asigurând sprijin la efectuarea temelor pentru copiii din medii defavorizate.
Obiective: „Cred în spusele lui Constantin Noica potrivit căruia școala adevărată este aceea în care nu se știe cine dă și cine primește. Îmi place să citesc și să călătoresc. Îmi doresc ca formarea mea profesională să fie una continuă, pentru a-mi lăsa amprenta asupra calității procesului educațional – astfel, elevii mei să poată atinge excelența și să dobândească abilitățile necesare în acord cu evoluția firească a societății și a cunoașterii.”
Valentina Dima

Ioana Mîndruț | Profesor de matematică
Ioana Mîndruț este profesor de matematică și coordonator MYP, PhD, International projects & Personal Project school coordinator. A finalizat studiile superioare în 2013, în cadrul Universității din București, Facultatea de Matematică și Informatică, și studiile psihopedagogice adresate ciclului gimnazial și liceal în cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației. S-a alăturat echipei Genesis College în 2018, când școala se pregătea pentru obținerea autorizării programului IB Middle Years Programme, perioada în care a acumulat multe cunoștințe și abilități în urma cursurilor de specialitate oferite de International Baccalaureate Organization.
În anul 2020 a preluat coordonarea IB Middle Years Programme și, alături de echipa de profesori dedicați misiunii IB, aceea de a crea o lume mai bună prin educație, a învățat că fiecare etapă vine cu multe provocări și posibilități infinite de a evolua, de a acționa sau de a reflecta asupra procesului de învățare, pentru a deveni mai buni pentru elevii aflați în formare. În proiectele derulate împreună cu elevii s-a implicat în acțiuni de voluntariat venite în sprijinul comunității locale, atât în direcția socială, cât și în cea ecologică. Învățarea prin servicii aduse comunității este una dintre componentele sale preferate din programul IB Middle Years,
Obiective: „Atât din perspectiva de profesor, cât și din cea de coordonator MYP, privesc drumul pe care am pornit împreună cu echipa Genesis cu optimism și încredere, convinsă că toate intențiile noastre de a contribui la dezvoltarea unei educații durabile va aduce beneficii pe termen lung.
Obiectivele mele în calitate de coordonator MYP sunt:
- să rămân atentă la comunitatea din care fac parte
- să rămân centrată pe relația cu ceilalți colegi
- să-mi păstrez flexibilitatea și deschiderea pentru lucruri noi
- să progresez alături de ceilalți colegi în demersul nostru de profesori IB“
Ioana Mîndruț

Marian Marin | Profesor de matematică
Marian Marin are o experiență de 20 de ani în învățământ și a ales cariera didactică din dragoste față de matematică și față de copii. A absolvit Facultatea de Matematică și Informatică de la Universitatea din București, în anul 1997, specializarea Matematică Generală – Informatică, iar în anul 2017 a absolvit masterul interdisciplinar Biostatistică, din cadrul aceleiași facultăți, specializarea Statistică. Din 2019 este doctorand al Universității Politehnice din București – Matematici aplicate. Și pentru că disciplina și regulile specifice matematicii se pot manifesta în mai multe domenii, Marian este pasionat și de arte marțiale tradiționale, psihologie și șah fiind instructor sportiv de arte marțiale. De asemenea, deține o specializare în coaching. În cadrul Genesis College, este coordonatorul ariei curriculare „Matematică și Științe” și al concursului „Mathematics without borders”, etapa locală, iar timpul liber îl alocă cititului și călătoriilor. Pentru el, la baza procesului instructiv-educativ stă brainstorming-ul și dorința de performanță a copiilor.
Obiective: „Îmi doresc ca elevii mei să evolueze și le acord toată atenția. Astfel se formează o relație de respect și recunoaștere reciprocă, care favorizează învățarea. Ca obiective profesionale, am în vedere:
- integrarea cunoștințelor de matematică, coaching și arte marțiale în sistemul de predare și evaluare la clasă;
- pentru elevii și colegii din școală, propun clase de arte marțiale tradiționale, astfel încât să dezvolte conceptul de unitate între minte, corp și spirit.
Pe plan de dezvoltare personală îmi doresc lărgirea perspectivelor în DP prin participare la cursuri de formare, precum și finalizarea tezei de doctorat“.
Marian Marin

Eliza Aftenie | Profesor de istorie (MYP & DP)
Este doctor în istorie, absolventă a Facultății de Istorie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza“, Iaşi, și Universitatea „Paul Valery 3“, Montpellier, Franța. Are experiență atât ca profesor, cât și ca cercetător. Eliza este interesată de domenii precum antropologie, studii sociale, filosofie, artă și film.
Obiective: „Memoria umană este o bogăție de informații și experiențe și fiecare dintre noi poate deveni creatorul propriei vieți doar dacă își deschide ferestrele minții, dacă are îndrăzneala de a gândi, de a pune întrebări, de a dezbate, de a se detașa de paradigme. Îmi doresc să îi ajut pe elevi să-și depășească limitele și să cunoască trecutul“.
Eliza Aftenie
Profesor de istorie (MYP & DP)

Dragoș Pârcălabu | Profesor de istorie
Este director al Liceului Teoretic „Genesis College”, profesor de istorie și coordonator al Centrului de evenimente Genesis. A absolvit Facultatea de Istorie și Facultatea de Teologie din cadrul Universității din București. Pasiunea pentru interpretarea textelor vechi l-a determinat pe Dragoș să aprofundeze studiile universitare cu un program de masterat în Teologie și Arheologie Biblică, în cadrul aceleiași universități. De asemenea, este doctor în Istorie al Institutului de Istorie „Nicolae Iorga” al Academiei Române. Dragoș predă Istorie în cadrul Genesis College din 2014 și este fondatorul proiectului „ArtFel de Istorie”, competiție școlară în care a reușit să implice și alte instituții de învățământ din întreaga țară. Proiectul a fost inițiat de Fundația Genesis în parteneriat cu Muzeul Național de Istorie a României și s-a bucurat de succes pe plan național. Înainte de a se alătura echipei Genesis, Dragoș a activat în proiecte ca arheolog, apoi ca etnograf.
Obiective: „În calitate de cadru didactic, îmi place să predau istoria din dorința de a contribui la o educație cât mai bună a tinerelor generații. Sunt entuziast să împărtășesc cunoștințele dobândite folosind resurse multiple pentru a le preda elevilor despre figuri și evenimente istorice care au modelat lumea. În calitate de director al Liceului Teoretic “Genesis College” îmi doresc ca toți liceenii Genesis să obțină rezultate excepționale la toate materiile, respectiv ariile programului românesc și internațional, iar după absolvire să poată studia la unele dintre universitățile de top din întreaga lume. Sunt un pasionat colecționar de icoane, gravuri și arme vechi și un entuziast cititor, bucurându-mă însă de momentele în care călătoresc în locuri care au avut un rol important în istorie.”
Dragoș Pârcălabu

Ioana Gheorghișan | Profesor de fizică
Este absolventă a cursurilor de licență ale Facultății de Fizică din cadrul Universității din București, specializarea „Fizica și protecția mediului”, promoția 1997. În anul 2000 a absolvit masterul în domeniul „Fizica atmosferei și a globului terestru” la aceeași instituție de învățământ superior. De asemenea, din pasiune pentru istorie, a urmat cursurile de licență ale Facultății de Istorie din cadrul Universității din București (promoția 2002).
Obiective: „Sunt pasionată de științele exacte și de lucrul cu copiii, iar prin calm și răbdare mă pot apropia de elevii mei și împreună reușim să parcurgem tainele fizicii. Îmi doresc să pot să mă dezvolt continuu profesional și orice element din acest proces este transformat în factor favorizant pentru o politică educațională de calitate. Îmi place să-mi petrec timpul liber alături de familie și prieteni, citind, călătorind, vizionând documentare sau emisiuni pe teme științifice.
Ioana Gheorghișan

Andreea Bîgu | Profesor de biologie
A absolvit Facultatea de Biologie – specializarea Ecologie și protecția mediului în cadrul Universității din București, iar în prezent urmează Facultatea de Drept la Universitatea „Titu Maiorescu“ și un master în cadrul Academiei de Poliție „Alexandru Ioan Cuza”, domeniul Cercetări Criminalistice Aplicate. A desfășurat activități de voluntariat în cadrul Muzeului Antipa și WWF, devenind apoi profesor de biologie – mai întâi la Școala Gimnazială „Cezar Bolliac“, apoi ni s-a alăturat ca profesor de biologie la Genesis College.
Obiective: „Fiind o persoană foarte activă, reușesc să-mi predau lecțiile într-un mod interactiv, făcându-i pe elevi să aibă o mare plăcere în a aprofunda materia ce se ocupă cu studiul vieții. Domeniul în care activez în prezent mă ajută să-mi dezvolt capacitățile cognitive necesare pentru a înțelege pe deplin psihologia și comportamentul omului, începând chiar cu elevii cărora le predau. De asemenea, faptul că predau atât elevilor de gimnaziu, cât și celor de liceu mă ajută să-mi formez experiența în cadrul meseriei de profesor. Faptul că este al doilea an ca dirigintă mă motivează să mă implic și mai mult în cadrul acestei școli pline de elevi doritori de cunoaștere și performanță, dar și cu un colectiv de profesori implicați și pasionați în meseria lor. Doresc să-mi pun amprenta într-un mod pozitiv și să ajut la clădirea educației elevilor mei, prin lecțiile mele predate cu multă pasiune.“
Andreea Bîgu

Georgeta Tudor | Profesor de chimie
În 1980 a absolvit Facultatea de Ştiinţe ale Naturii, secţia Fizică, la Universitatea din Craiova, iar în 1992 a obținut certificatul de specializare în Informatică la Centrul de Pregătire în Informatică, Bucureşti (ICI). A urmat cursuri de perfecționare ca profesor diriginte, obținând apoi calificări în Didactici Moderne în Fizică, Management, Educaţional și Contabilitate. În 2009 a absolvit masteratul în managementul educațional la Universitatea Bucureşti, Departamentul de Învăţământ la Distanţă – CREDIS, iar în 2012 a obținut calificarea de Expert în management educațional, din partea Registrului Naţional al Experţilor în Management Educaţional. A urmat apoi un program de reconversie profesională, obținând diploma de licență în chimie la Universitatea Politehnică Bucureşti, Facultatea Chimie Aplicată şi Ştiinţa Materialelor, Specializarea chimie. În perioada 1990 – 2022 a predat fizică și chimie elevilor de la Şcoala Gimnazială „Elena Văcărescu” București. A insuflat pasiunea pentru cele două științe și elevilor de Genesis College – nivel gimnazial, în perioada 2016 – 2019, iar din 2019 predă Chimia la Liceul Teoretic „Genesis College“. În același an a participat la workshop-ul Sciences: Implementing the MYP curriculum (Cat.1), organizat de IB Online Professional Development department. Dincolo de experimentele chimice pe care le realizează la clasă, e pasionată și de gătit și ascultă cu plăcere muzică clasică.
Obiective: „La baza sistemului MYP se regăsește ideea că educația este rezultatul interacțiunilor dinamice dintre variabilele sistemului de educație cum sunt elevii, modul de predare/învățare, mediul în care se realizează predarea/învățarea și dezvoltarea de competențe. Metoda investigației științifice pe care o folosesc în predarea noțiunilor de chimie și folosirea experimentului integrat în cadrul lecțiilor îi ajută pe elevi să dezvolte competențe științifice și să înțeleagă mai bine lumea înconjurătoare“.
Georgeta Tudor

Mihai Coman | Profesor de geografie
Mihai graduated from the Faculty of Geography at the University of Bucharest, and because he was always passionate about nature, he continued his studies with a master’s degree in Geomorphology and Environmental Protection at the same university. Later, he followed several training programmes at the Bucharest Institute of Geography in the field of Natural Hazards and Sustainable Development of Mountainous Regions.
Goals: I want to pass on to my students the passion for nature, for the environment in which we grow and develop, and I want them to be aware of the need to keep our Home, the Earth, as little altered as possible for future generations. That’s why I propose to discover together as many secrets of our planet as possible.
Mihai Coman

Oana-Mihaela Cojocariu | Profesor de limba germană
Pasiunea pentru limba germană a determinat-o să urmeze numeroase specializări și perfecționări în Germania și să transmită mai departe cunoștințele acumulate în calitate de profesor și trainer. A urmat Facultatea de Litere la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași și a obținut o bursă DAAD la Universitatea Konstanz, Germania, acolo unde a participat și la un seminar de perfecționare a limbii germane și a metodelor de predare. În calitate de traducător și reporter de teren pentru TVR Iași, a tradus reportaje de la Deutsche Welle. Ca pedagog, a predat limba germană în Iași și Vaslui, nivel primar, gimnazial, liceal și postliceal, la Școala „Ștefan Bârsănescu” din Iași. Oana a ocupat și poziția de asistent în departamentul lingvistic în cadrul Centrului Cultural German din Iași, pe cea de language trainer în cadrul International House București și a fost director și profesor de limba germană în cadrul Școlii Primare „Maria Montessori” din Iași. A absolvit cursuri de Management educațional și a tradus cărți din limba franceză.
Obiective: „«Să nu lași să treacă o zi fără să auzi, să vezi sau să citești ceva frumos!», spunea marele Johann Wolfgang von Goethe. Pentru elevii mei, îmi doresc același lucru: să nu treacă o oră de limba germană fără ca ei să nu învețe ceva frumos.“
Oana-Mihaela Cojocariu

Ion Fărcășanu | Profesor de limba franceză
A absolvit Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine a Universității din București, cu specializări în Limba şi Literatura franceză / Limba şi Literatura română. A obținut gradele didactice la Universitatea din București și deține atestate de stagiu eliberate de Serviciul de Cooperare şi de Acțiune Culturală al Ambasadei Franței din România, Centrul regional de studii francofone pentru Europa Centrală și Orientală sau Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile. De asemenea, a fost vicepreședinte al Asociației Române a Profesorilor de Franceză și este membru în Comisia Națională a Olimpiadei de Limba Franceză, în Comisia Națională de limba franceză din cadrul Ministerului Educației, precum și organizator al examenului DELF. Ion a absolvit programe de formare organizate de Ambasada Franței în România, Institutul Francez din București și Ministerul Educației și este creatorul itemilor de evaluare în cadrul proiectului INSAM „Instrumente digitale de ameliorare a calității evaluării în învățământul preuniversitar” și formator în cadrul unor proiecte de formare a cadrelor didactice. Pasiunea pentru limba franceză l-a determinat să le stimuleze și celorlalți interesul pentru această cultură, în calitate de profesor și de autor de manuale și caiete de lucru. Este profesor titular la Liceul Teoretic „Jean Monnet“ București și la Liceul Teoretic „Genesis College“. Valorile după care se ghidează sunt: libertatea pedagogică responsabilă, egalitatea de șanse a elevilor, solidaritatea profesori – părinți – elevi.
Obiective: „Îmi propun să predau cu blândețe, să anticipez și să răspund nevoilor elevilor într-o manieră competentă și cu un egal respect. Plurilingvismul este o valoare care îmbogățește toate națiunile, indiferent de epocă, iar limba franceză este un atu ce deschide drumuri nebănuite.“
Ion Fărcășanu

Dana Lupu | Profesor de limba engleză MYP & DP
A devenit profesor de limba engleză datorită celor două mari iubiri ale sale: dragostea pentru limba și literatura engleză și pasiunea pentru lucrul cu adolescenții. După ce a absolvit Facultatea de Litere din Bacău, specializarea Limba și Literatura Engleză, a urmat studii de Masterat în Comunicare și a început să lucreze cu elevii de liceu folosind metode și tehnici creative. În continuare, Dana a studiat și muncit timp de 13 ani în Olanda și Brazilia, unde și-a dezvoltat pasiunea pentru scris creativ și pictură. Dana încurajează elevii să își folosească propria creativitate cu mult curaj, să creadă în importanța culturii și educației, să își continue propria dezvoltare prin citit, călătorii, artă și cultură, gândire creativă. Dincolo de dorința de a înțelege, inspiră și încuraja adolescenții, Dana lucrează continuu la dezvoltarea sa personală prin citit, diferite cursuri și cultură.
Obiective: „Obiectivele mele de zi cu zi, îmi hrănesc pasiunea de a fi profesor și sunt cele prin care îmi doresc să cultiv în adolescenți dorința de a citi și de a se informa continuu. Vreau să îi ajut să gândească creativ, să aibă curaj să aibă propriile idei și să le exprime liber. Îmi doresc mereu să îi inspir și să îi încurajez în direcția scrierii creative“.
Dana Lupu
Profesor de limba engleză MYP & DP

Mayssam Hamamah | Profesor de TIC MYP
Este licențiată în Informatică la Universitatea din Bagdad / College of Science, iar proiectul său de absolvire s-a axat pe dezvoltarea unui Image Enhancement System în compilatorul C. Încă din liceu, a fost pasionată de limbajele de programare, domeniu pe care l-a aprofundat pentru a fi admisă la Facultatea de Informatică. Și-a împlinit apoi visul de a deveni programator, iar în urmă cu 20 de ani a venit în România, unde a inspirat mulți elevi să devină profesioniști de succes în domeniul informaticii. La Genesis College, predă Științe ale Calculatorului și Tehnologia Informației și Comunicațiilor în sistem MYP, în sistem Cambridge IGCSE și în sistem românesc. A inclus în activitatea sa numeroase proiecte MYP, concursuri și lecții despre sistemele de operare Microsoft, hardware, software, sistemul binar și diferite limbaje de programare. Cursurile pe care le predă motivează elevii Genesis College să îmbrățișeze profesii de viitor din domeniul informaticii.
Obiective: „Scopul meu principal în lucrul cu elevii Genesis College este să urmăresc programa care este concepută în conformitate cu cadrul MYP și curriculumul internațional. Aceasta oferă un mediu de învățare ce încurajează studenții să gândească în mod creativ, critic și reflexiv.”
Mayssam Hamamah

Petru Vîrna | Profesor de informatică
A absolvit Colegiul Tehnică de Calcul, în cadrul Universității Politehnica București, și Facultatea de Automatică și Informatică, în cadrul Universității Valahia din Târgoviște. Este pasionat de tehnologiile digitale, ingineria calculatoarelor, tehnici şi limbaje de programare (C++, Java, Python) și, nu în ultimul rând, de robotică, fiind coordonatorul Clubului de Robotică din cadrul Genesis College.
Obiective: „Scopul meu principal este ca elevii din Genesis cu care lucrez programa să poată înțelege modurile științific, social și de cercetare pe care materia exactă le îmbină. Astfel, ei pot să găsească metode eficiente de rezolvarea a problemelor gândind critic, analizând și identificând elemente de programare și coduri exacte.”
Petru Vîrna

Corina Sârbu | Profesor de design
A absolvit Universitatea Națională de Arte din București, promoția 2002, și are un doctorat în domeniul Designului Grafic, cu studii Masterale susținute în cadrul Université Libre de Bruxelles și cursuri de formare în design grafic la Central Saint Martins College of Art and Design din Londra. Are o vastă experienţă profesională și un parcurs de mai bine de 20 de ani în Publicitate, unde a obținut o serie de premii internaționale în cadrul concursurilor: Epica Awards, ECO Awards și premiul I oferit de Lions Club România, pentru realizarea primului muzeu neolitic dedicat copiilor din satul Vădastra, proiect care a urmărit revitalizarea tradiţiei ceramice românești în zona de sud a țării. Este membră a Uniunii Artiștilor Plastici în cadrul secției Design din București și a expus de-a lungul timpului în mai multe galerii de artă din București proiecte de performance art, action painting și instalație, a publicat articole în reviste de specialitate în domeniul designului de interior și a scris o carte despre branding, având în focus logo-ul, ca element central al identității vizuale. Este inițiatoarea concursului de benzi desenate Manga Arena, primul concurs dedicat pasionaților stilului japonez din România.
Face parte din echipa de profesori coordonatori a proiectelor personale din cadrul programei internaționale IB și întreține constant comunicarea în cadrul proiectelor de parteneriat cu instituții culturale prestigioase din România, facilitând astfel derularea unor evenimente culturale susținute în cadrul Genesis College.
Obiective: „M-am alăturat echipei Genesis College pentru a putea forma și ghida următoarele generații atrase de domeniul plin de fascinație al designului și al artelor vizuale. Vreau să îi motivez pe elevi să-și aleagă o viitoare carieră în domeniul designului, fie că este vorba de amenajări interioare, design grafic, modă sau design de obiect. În cadrul programului internațional IB, îmi propun realizarea cât mai multor proiecte culturale și cu caracter social împreună cu elevii, urmărind astfel cele mai importante puncte ale dezvoltării și formării personale a elevilor Genesis College, prin intermediul misiunii IB. Creativitatea necesită mult curaj, așa cum spunea și pictorul Henry Matisse, de aceea mi-am dorit întotdeauna să-i pot face pe copii să privească în interiorul lor și să descopere lucruri nebănuit de frumoase care le pot da aripi pe viitor și mai ales să învețe să nu se teamă de eșec“.
Corina Sârbu

Paul Meraoru-Lungu | Profesor de sport
Este antrenor cu rezultate la nivel național, înzestrat cu răbdare și experiență în antrenarea copiilor de toate vârstele. A absolvit Facultatea de Educație Fizică și Sport, și are studii masterale specializate în Educație Fizică Școlară și Management Sportiv, cu dublă specializare în baschet și fotbal în cadrul aceleași facultăți. Paul este un fost sportiv de performanță în baschet, cu o atitudine pozitivă, empatie și cu reușite multiple la nivel național, de la juniorat până la profesioniști.
Obiective: „Iubesc sportul, iar prin rolul meu și responsabilitatea pe care le am față de elevii mei doresc să le transmit o bună practică prin predarea unor elemente inedite. Întotdeauna mă gândesc la ce trebuie să realizeze fiecare elev cu care lucrez și acest aspect îi ajută pe ei să îți dezvolte abilitățile necesare.”
Paul Meraoru-Lungu

Alexandra Petrescu | Coordonator Middle Years Programme și Diploma Programme
Este profesoară de limba engleză și IB DP Coordinator, cu experiență vastă de predare în școli internaționale, unde a participat la dezvoltarea și evoluția multor generații de elevi cărora le-a fost profesor de limba engleză. A absolvit studiile de licență la Universitatea din București, cu specializarea Limbi și literaturi străine (engleză și portugheză), și a urmat un masterat în Educație și Lingvistica Aplicată la Universitatea din San Francisco. Alexandra deține certificare în Media and Technology for Education, program urmat la Harvard Graduate School of Education. În perioada 2010-2012 ea a predat limba engleză la City College of San Francisco, unde a dezvoltat programe educaționale, planuri de lecție și activități de enrichment. Alexandra a fost cadru didactic asociat la Eucom Business Center, fiind responsabilă de instruirea cursanților prin folosirea unor metode variate de predare. Din CV-ul său amintim și calitatea de examinator IB English A în cadrul International Baccalaureate. A ghidat și încurajat dezvoltarea elevilor de în școli internaționale, ca profesor de Limba și literatura engleză în sistem DP și MYP, coordonator al programului Teoria Cunoașterii și șef al Departamentului de Engleză. Elevii de la Genesis College beneficiază de experiența sa ca expert în programe IB, adaptate predării limbii engleze. A coordonat numeroase generații de elevi în scrierea eseurilor TOK și în pregătirile Evaluărilor interne. Ea a implementat cursul Theory of Knowledge, care se derulează pe parcursul a doi ani din Diploma Programme. De asemenea, a coordonat și cursul de Extended Essay în cadrul DP, cu rezultate foarte bune.
Obiective: „Îmi propun să încurajez elevii să lucreze continuu, să își dezvolte gândirea creativă și să nu renunțe la pasiunile lor. Una dintre valorile IB este aceea de a-i stimula pe elevi să gândească analitic și de a modela generații de oameni care gândesc independent și participă activ în societate“.
Alexandra Petrescu

Marian Popescu | Profesor de film
Marian este profesor de film și regizor la Genesis College din 2014. El are o experiență vastă în lucrul cu elevii, iar creativitatea și pasiunea au îmbinat întotdeauna tehnici și stiluri originale pentru a crea opera de artă care să inspire și să provoace publicul. El a absolvit Universitatea de Teatru și Film și Facultatea de Electronică și Telecomunicații din București și este licențiat și în arte-actorie. Pasiunea lui Marian a rămas întotdeauna arta cinematografică și astfel a decis să petreacă cea mai mare parte a carierei sale în industria filmului din domeniul educațional. Marian a regizat și a jucat într-un număr de filme de succes și a câștigat mai multe premii pentru munca sa. De-a lungul anilor, el și-a îndreptat atenția spre educație și a devenit un profesor pasionat, lucrând cu elevii de la Genesis College. Marian își folosește cunoștințele și experiența pentru a încuraja tinerii talentați să urmeze visul lor în lumea filmului.
Obiective: „Îmi doresc să particip la dezvoltarea programelor educaționale de filmare pentru elevii Genesis și la promovarea unei abordări creative și inovatoare în producția de film. Îmi doresc să creez un mediu stimulant și inspirațional pentru tinerii talentați și să-i încurajeze să-și dezvolte abilitățile și talentele într-un mod autentic și personal. Obiectivele mele personale includ extinderea portofoliului meu de filme și proiecte creative. În același timp, îmi doresc să-mi mențin echilibrul între cariera de film și viața personală.”
Marian Popescu

Alina Sava (Oprea) | Profesor de logică și argumentare și profesor de filosofie
În 2012 a absolvit Facultatea de Facultatea de Filosofie și Științe Socio-Politice, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iași, iar în 2014 a absolvit masteratul de Comunicare Politică și Marketing Electoral la Universitatea SNSPA din București. În perioada 2016-2017 a urmat cursul de Politică Externă și Diplomație în cadrul Institutului Diplomatic Român, iar în 2022, programul de formare Abilitare curriculară pentru predarea disciplinelor socio-umane, al Casei Corpului Didactic. A fost coordonator Marketing și Comunicare în cadrul Asociației Community Aid România, București. De asemenea, a coordonat proiectul „Pregătit de Zbor”, ce a vizat integrarea copiilor instituționalizați pe piața muncii. Este coordonator birou Comunicare și PR La Casa de avocatură Lupu & Partners, iar ca manager în cadrul Cambridge Centre București coordonează cadrul metodologic Cambridge și promovează pachetul educativ oferit. Este certificată ca Manager de Proiect în cadrul Asociației “Repere” și a obținut și calificarea de formator din partea Autorității Naţionale de Certificări. În 2010 a fost reprezentant al presei din România în cadrul Biroului de Informare al Parlamentului European, Bruxelles, iar în 2015 a coordonat proiectul „Crosul Iftimie Elisei”, eveniment dedicat copiilor defavorizați. Din septembrie 2022 s-a alăturat echipei Genesis, unde sprijină dezvoltarea elevilor în cadrul orelor de predare a disciplinelor socio-umane.
Alina Sava (Oprea)

Marius Văduva | Profesor de muzică
A început să studieze vioara și pianul încă din copilărie, la Școala de Muzică și Arte plastice din Târgoviște. Pasiunea pentru muzică l-a condus mai târziu către Liceul de Muzică, iar mai apoi către Universitatea Națională de Muzică din București, unde a absolvit Facultatea de Compoziție, Muzicologie și Pedagogie Muzicală în 2007 și Masterul la Pian Jazz-Muzică ușoară în 2009. Activitatea sa muzicală s-a desfășurat pe două planuri: artistic și pedagogic. În domeniul artistic a avut numeroase concerte pe scenele din România și din alte țări, precum Italia, Germania, Suedia, Spania, Anglia, Moldova și Canada. Studioul de producție și scena i-au deschis colaborări de durată cu artiști precum Smiley, Horia Brenciu, Delia, Grigore Leșe, Trupa Parlament și alții. Este fondatorul proiectului muzical jazz-pop M-Yards, în cadrul căruia a compus și orchestrat piesele de pe albumul lansat în anul 2018. În domeniul pedagogic are o experiență de 12 ani în țară și doi ani în Canada, activând ca profesor de pian, vioară, teorie muzicală și orchestrație. Printre pasiunile sale se numără pescuitul, tenisul, fotbalul și călătoriile.
Marius Văduva

Amir Hajiali | Profesor de științe MYP și profesor de fizică și chimie DP
Amir este un instructor iranian care predă științele, specializat în chimie, hidrologie, fizică, mecanică și științe de mediu. A obținut diploma de licență în inginerie mecanică, masteratul în inginerie de mediu și doctoratul în științe ale Pământului în 2013. De asemenea, a finalizat studiile postdoctorale în geoecologie în 2023. A predat sau a efectuat cercetări științifice în diferite instituții de învățământ, școli, colegii și universități din mai multe țări, precum Marea Britanie, SUA, Iran, India, Armenia și România, timp de peste 25 de ani.
Obiective: „A fi implicat în știință face ca aproape toate momentele vieții mele să fie implicate în experimente, explorare, descoperiri și, desigur, învățare, și de fapt, dorința de a împărtăși ceea ce am dobândit cu cei care merită să învețe mai mult și mai mult, generația tânără, îmi oferă un sentiment magnific care m-a făcut să devin profesor. A fi martor la dorința lor de învățare mă determină să fiu mereu actualizat în domeniul științei. Și, de asemenea, încurajarea tuturor studenților mei să lucreze la capacitățile lor pentru a deveni persoane de succes pentru ei înșiși și pentru întreaga lume este o datorie pe care am descoperit-o în mine.”
Amir Hajiali
Profesor de științe MYP și profesor de fizică și chimie DP

Ileana Turcitu | Profesor de matematică
A absolvit Liceul Pedagogic din Deva și Facultatea de Matematică și Informatică, Universitatea București, promoția 2001. Și-a continuat studiile cu un program de master intitulat „Management financiar bancar și de asigurări”. A predat matematică inclusiv în învățământul liceal, iar în prezent cultivă pasiunea pentru numere elevilor de la Genesis College. Printre pasiunile ei se numără lectura și călătoriile.
Obiective: „Cred într-o educație solidă, atât morală, cât și intelectuală. Mă străduiesc să fac din elevul meu un om reflexiv, vigilent la spectacolul lumii, la nuanțe și argumente, care să înțeleagă totodată necesitatea respectării unor reguli și a efortului. Da, efort, căci copiilor le place, de fapt, să își exerseze voința. Ei trăiesc mulțumirea de a-ți fi reușit un exercițiu, de a fi înțeles și învățat un algoritm, de a te simți azi mai înțelept și mai bun, poate, decât ieri.”
Ileana Turcitu

Diana Stanciu | Profesor de limba și literatura română
A absolvit Facultatea de Litere a Universității din București în 2017, Limba și literatura română ‐ Limba și literatura engleză, iar în 2019 a absolvit masteratul în Studii avansate în lingvistică în cadrul aceleiași universități. În prezent urmează un master în Didactici ale disciplinelor filologice la la Universitatea din București. A fost lector în cadrul Cambridge Centre – Asociația Repere, teacher assistant la Avenor College, consilier învățământ în cadrul D Mediu Verde SRL (București), iar din 2020 predă limba și literatura română la Liceul Teoretic „Genesis College“. În 2021 a urmat cursul Language and literature: Implementing the MYP curriculum și deține calificările Cambridge TKT.
Obiective: „Mark Van Doren spunea că arta de a preda este arta de a sprijini propriile descoperiri ale elevilor. Cred cu tărie că fiecare elev are propria poveste și că, împreună, în cadrul orelor de limba și literatura română, reușim să ne descoperim și să scriem o nouă poveste, plină de tâlc și de magie. Îmi propun ca fiecare oră să fie o experiență unică care să-l ajute pe elev să devină cea mai bună variantă a sa.“
Diana Stanciu

Theodoros Tsiakalos | CAS Coordinator & Economics & Business Management teacher
Theodoros Tsiakalos predă Economie și Managementul afacerilor în cadrul Genesis College pentru Diploma Programme și pentru profilul economic al liceului. Theodoros deține o diplomă de licență în Economie în cadrul Universității din Pireu, Grecia și are un master în Economie Aplicată și Finanțe de la AUEB. El și-a continuat studiile și are și un master în Filosofie în Economie Agro-Mediu de la Universitatea din Kent, Marea Britanie. Theodoros a devenit Fellow Asociat în Academia de Învățământ Superior. În plus, Theodoros colaborează cu Institutul pentru Politici Alternative din Grecia.
Theodoros Tsiakalos
CAS Coordinator & Economics & Business Management teacher