În prima zi a noului an școlar, elevii Genesis College au început lecțiile în sistem hibrid, un concept nou, care permite predarea cu o parte dintre copii prezenți fizic, în clasă, și cu ceilalți conectați online, de acasă.

Noul model didactic reprezintă o îmbinare între lecția predată clasic, cu elevii și profesorii în clasă, și orele exclusiv online, ca în timpul stării de urgență. Lecțile hibrid sunt susținute cu ajutorul Google Classroom, iar pe parcursul orei se pot forma echipe mixte – un elev din clasă, cu unul de acasă, care lucrează împreună pe anumite teme. Astfel, toți elevii participă activ și în egală măsură la lecție. „În cadrul unei ore hibrid, reușim să atingem toate punctele lecției, să facem o predare completă și, apoi, o evaluare, exact ca în cazul unei ore obișnuite„, a spus Dragoș Pârcălabu, directorul Liceului Teoretic Genesis College.

Adaptarea la cursurile hibrid este una facilă pentru elevii și profesorii Genesis, deoarece aceștia foloseau tehnologia la clasă încă de acum 2 ani. Investiția în procesul de digitalizare a educației, unic în peisajul școlilor private din România, a fost demarată în 2018 și este în valoare de 30.000 de euro pe an.

Pentru un act educațional eficient, în condițiile pandemiei actuale, digitalizarea joacă un rol vital. „Într-o clasă virtuală, noi avem toată suita de aplicații necesară unui scenariu didactic complet„, a explicat Ioana Necula, fondatorul Genesis College.

Procesul de digitalizare al Genesis College a fost realizat împreună cu partenerii de la EduApps, o companie care activează în domeniul tehnologiei pentru educație. “Tehnologia ajută enorm în procesul de predare și învățare, pentru că în felul acesta ajungi, de fapt, la fiecare copil. Totodată, activitățile elevilor în mediul online să se desfășoare în siguranță, într-un mediu controlat, elevii accesând doar conținutul aprobat de profesorii lor”, a spus Ștefan Apăteanu,  CEO EduApps. 

Lecția hibrid este o soluție pentru elevii cu anumite probleme de sănătate sau care locuiesc cu persoane ce fac parte dintr-un grup cu risc și nu pot fi prezenți fizic la cursuri, în perioada următoare. Astfel, elevii Genesis College au opțiunea de a continua activitatea didactică, în deplină siguranță, indiferent că vor participa la cursuri în campus sau online, de acasă.

Puteți urmări aici modul de desfășurare al unei lecții hibrid, la Genesis College: https://youtu.be/tMuRA0-Zggw

Despre Genesis College:

Povestea Genesis a început în anul 2000, odată cu deschiderea unei grădinițe care să le ofere copiilor o educație timpurie de cea mai bună calitate, să le dezvolte abilitățile într-un climat sigur și să le deschidă calea pentru următoarele etape de învățare.

În prezent, campusul Genesis College în prezent este acreditat pentru toate ciclurile de învățământ, de la cel preșcolar la cel gimnazial și, din 2019, și-a extins oferta educațională pentru nivelul liceal. 

În 2018, Genesis College a aderat la Organizația The International Baccalaureate®, care oferă, de 50 de ani, programe de educație internaționale pentru mai mult de un milion de elevi din 146 de țări, inclusiv România.

În 2020, Școala Genesis a devenit oficial școală autorizată a programului internațional IB (International Baccalaureate) la nivel primar (PYP – Primary Years Programme) și gimnazial (MYP – Middle Years Programme), un program flexibil, ce pune accent pe învăţarea centrată pe elev, concentrându-se pe nevoile sociale, emoţionale și academice ale copiilor.

400 de copii învață, explorează, comunică și cooperează la Genesis College, într-un climat emoțional securizant, în care sunt încurajați să se autodescopere, să își stabilească obiective înalte și să le urmeze cu pasiune.

Genesis College este prima școală din România cu o digitalizare completă 1:1, adică toți elevii, începând de la clasa pregătitoare, până la cei de liceu, au Chromebook-uri, pe care își desfășoară activitatea. Astfel, lecțiile au devenit mai distractive și mai interactive, iar elevii au acces instant la toate informațiile prezentate la ore și la activitățile propuse, dar și la notele obținute în urma evaluărilor.