Echipa
Grădiniței Genesis Kipinä
Îngrijirea și dezvoltarea copiilor necesită atenție, empatie, grijă și susținere, pentru a le permite să-și atingă potențialul maxim. O componentă esențială într-un sistem educațional de succes, inclusiv în Finlanda, este pregătirea adecvată a profesorilor și educatorilor. Prin instruirea lor în metodele de educație finlandeză Kipinä, ne asigurăm că oferim un mediu adecvat, sigur și stimulant, în care copiii se pot juca, explora și învăța.
Iuliana Crețu | Profesor pentru învățământul preșcolar
Iuliana este absolventă a Facultății de Asistență Socială din cadrul Departamentului de Științe Umane și Social-Politice al Universității Ștefan cel Mare și a profilului Pedagogic al Colegiului Național Mihai Eminescu din Suceava, cu specializarea învățător-educatoare.
Aceasta are o experiență semnificativă în lucrul cu preșcolarii: a făcut voluntariat și stagii de practică în diverse instituții specializate de protecție a copilului, grădinițe, școli și a coordonat și desfășurat activități cu copiii timp de doi ani, în cadrul Asociației Triki Riki, Suceava, iar la începutul anului 2020 s-a alăturat echipei Genesis. În timpul liber îi place să scrie, să deseneze, să petreacă timp cu familia, să călătorească și să observe natura.
Deși de-a lungul timpului a urmat și un alt traseu profesional, Iuliana a ales să lucreze din nou cu cei mici pentru că ȋi plac zȃmbetele, jocurile şi ȋmbrăţişările lor.
Obiective: „Consider că jocul este cel mai bun exercițiu pentru mintea, trupul și sufletul copiilor. Jocul le pune în mișcare mușchii, le stimulează creativitatea și potențează bucuria de a trăi.”
Iuliana Crețu
Denisa Enache | Profesor pentru învățământul preșcolar
Denisa a absolvit Liceul Pedagogic „Spiru C. Haret” din Buzău și Facultatea de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității din București, cu specializarea Pedagogie și studii postuniversitare – Managementul și evaluarea organizațiilor și programelor educaționale. Are experiență în cadrul FasTracKids și a participat la cursuri specifice pentru lucrul cu copii de vârstă preșcolară – „Oferirea feedback-ului pozitiv”, fiind, în același timp și formator în educație.
A lucrat alături de copii de diferite vârste, iar această profesie o face să simtă bucuria dezvoltării și perfecționării în fiecare zi. Spune că empatia și creativitatea au făcut-o să se îndrepte către o carieră în pedagogie. Îi place să călătorească și să primească orice experiență nouă cu mare deschidere.
Obiective: „Iubesc munca în echipă… mai ales când echipa e alcătuită din copii energici și curioși, pentru care răspunsul este, de fiecare dată, o nouă provocare. Răbdarea, compasiunea și energia sunt, toate, calități care mă ghidează în această profesie.
Sunt capabilă să inspir, să încurajez și să dezvolt copiii, ținând cont că fiecare dintre ei are abilități, provocări și personalități diferite.”
Denisa Enache
Profesor pentru învățământul preșcolar
Laura Beșliu | Profesor pentru învățământul preșcolar
Laura este absolventă a Facultății de Sociologie și Asistență Socială din cadrul Universității București și a modului de pregătire psihopedagogică a personalului didactic și a unui masterat în consiliere, în cadrul aceleiași instituții de învățământ. De asemenea, Laura a finalizat și programul de studii de licență în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației, specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar. Atunci când nu își petrece timpul cu copiii, printre pasiunile ei se numără lectura, călătoriile, filmele și ieșirile în natură.
Obiective: „Mi-au rămas în suflet vorbele lui George Enescu <<Ce greşeală este să crezi că un copil, pentru că e mic, poartă în el visuri minuscule!>> şi, de atunci, îmi doresc să dau aripi fiecărui vis de copil, să-i văd pe cei mici cum cresc şi progresează, devenind mai capabili şi mai talentaţi.”
Laura Beșliu
Profesor pentru învățământul preșcolar
Alexandra Nistor | Profesor pentru învățământul preșcolar
Alexandra a absolvit Colegiul Universitar Pedagogic din cadrul Universității Valahia din Târgoviște, aprofundându-și formarea profesională la Facultatea de Psihologie și Științele Educației, cu specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar.
Are o experiență de peste 15 ani ca educator, iar la grădiniță este, de cele mai multe ori, cea care lansează idei de activități outdoor și proiecte extracurriculare.
În timpul liber, îi place să facă sport și să facă drumeții. Iubește arta și reușește tot timpul să se exprime cu ajutorul ei.
Obiective: Îmi place să transform informaţia în cunoaştere şi cunoaşterea în experienţă” mărturisește ea. Misiunea mea este să mă joc alături de copii, să experimentez și să învăț împreună cu ei! „We play together, work together, learn together!”
Alexandra Nistor
Iasmina Ene | Profesor pentru învățământul preșcolar
Iasmina Ene este absolventă a Liceului Pedagogic, cu specializarea de educator-învățător, licențiată în geografie și absolventă a unui masterat în domeniul educațional.
În cadrul grădiniței, coordonează programul de educație pentru sănătate și viață activă, „Active Kids’’.
Iasmina este adepta activităților practice și este permanent preocupată de starea de bine a copiilor. Prin toate acțiunile pe care le întreprinde, este dedicată să îi determine pe cei mici să vină cu plăcere la grădiniță. Iasmina este empatică și implicată, descoperind continuu cele mai potrivite abordări în procesul educațional, adaptate particularităților copiilor de vârstă preșcolară.
Obiective: „Consider că această meserie de educator nu îi este menită oricui, ci doar celor care trăiesc în același timp cu copiii fiecare etapă sau moment al zilei”.
Iasmina Ene
Ileana Cristea | Profesor pentru învățământul preșcolar
Ileana sau Miss Eli, cum îi spun copiii, este educator cu o experiență de 13 ani, pe care a acumulat-o în învățământul preșcolar, în cadrul grădiniței Genesis Kipinä. Este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității București și a finalizat cursurile unui program de master în domeniul „Managementului și evaluării organizațiilor și programelor educaționale”, din cadrul aceleiași universități. De asemenea, a participat la toate cursurile de pregătire profesională din cadrul programelor de dezvoltare profesională organizate de către Genesis College. Eli are o bogată experiență în lucrul cu copiii, fiind adepta activităților practice, experiențiale, pe care le susține prin metode moderne de predare, fiind preocupată să găsească cele mai potrivite abordări în procesul educațional, adaptate particularităților copiilor de vârstă preșcolară.
Experiența ei cuprinde și organizarea, îndrumarea activităţilor desfăşurate cu copiii în afara clasei şi în afara grădiniței, în contexte precum activităţi culturale şi sportive, excursii și alte activități extracurriculare, iar în cadrul Grădiniței, Ileana este coordonatorul proiectului educațional, Ludoteca din grădină.
Obiective: ”În decursul anilor petrecuți la clasă alături de copii, m-am convins că jocul este cea mai bună metodă pentru a le antrena mintea și a fi cât mai aproape de sufletele lor.”
Ileana Cristea
Mădălina Podoleanu | Profesor pentru învățământul preșcolar
Absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației, din cadrul Universității București, cu specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, Mădălina este genul de persoană care a făcut tot posibilul să-și urmeze visul, acela de a lucra cu cei mici. Deși la finalizarea liceului a urmat un alt traseu universitar, pasiunea ei a rămas mereu pedagogia, acest lucru determinând-o să revină printre copii.
A colaborat, ca voluntar, cu multe instituții de învățământ, prin care cel mai des cu Școala nr. 11 „Ion Heliade Rădulescu”, până când a hotărât că niciodată nu este prea târziu pentru a-și urma vocația.
Îi place să creeze figurine, jocuri și colaje pentru copii. În cadrul Grădiniței Genesis Kipinä este coordonatorul programului Do It Yourself. Pune mare preț pe activitățile practice și învățarea prin descoperire, iar în timpul liber este pasionată de lectură, sport și muzică.
Obiective: Am ales această profesie deoarece cred că dascălii sunt acei oameni care modelează, îndrumă și dăruiesc… sunt precum sculptorii, care dintr-o bucată banală de lemn, reușesc prin muncă, dăruire și har să creeze adevărate capodopere.
Mădălina Podoleanu
Mihaela Florea | Profesor pentru învățământul preșcolar
Mihaela și-a început cariera de educator acum 15 ani, iar de atunci spune că a acumulat permanent experiență, nu doar de la colegi, ci mai ales de la copiii pe care i-a avut în grijă. Este absolventă a Facultății de Psihologie și Științele Educației – Pedagogia învățământului primar și preșcolar, din cadrul Universității din București.
Miss Miky, așa cum îi spun copiii, coordonează frecvent ateliere de creație pentru copii și coordonează programul de sustenabilitate și educație ecologică, ECONatura.
Mihaela îndrăgește arta în toate formele ei – dans, muzică și pictură, iar în timpul liber îi place să citească, să călătorească, merge cu drag la teatru și la concerte. Iubește natura și activitățile de tip outdoor (excursii, tabere), fiind adepta mișcării în aer liber.
Obiective: ”Mi-am ales meseria de dascăl pentru că necesită iscusinţă, talent, răbdare și multă dăruire, atribute care mă caracterizează și pe care mi-am dorit întotdeauna să le pun în valoare. Am transformat lucrul cu copiii într-o pasiune, iar relațiile de colegialitate, într-o muncă de echipă cu oameni de la care pot învăța continuu.”
Mihaela Florea
Alexandra Enache | Profesor pentru învățământul preșcolar
Alexandra a absolvit Facultatea de Sociologie și Asistență Socială din cadrul Universității București și modulul de pregătire psihopedagogică a personalului didactic. De asemenea, a făcut, începând din anii facultății, practică la diverse grădinițe și organizații non-guvernamentale.
A finalizat cursurile unui program de master în cadrul Universității București și continuă parcursul educațional în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației, specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar. Consideră că toţi copiii sunt minunaţi, iar satisfacţia pe care i-o oferă activitatea pedagogică nu se poate compara cu nimic.
În timpul liber, Alexandrei îi place să citească și să călătorească.
Obiective: „Este o profesie care îmi oferă din plin posibilitatea de a-mi folosi imaginaţia şi a-i stimula pe cei mici, dar care presupune şi o mare responsabilitate. Cei care predau se dăruiesc celorlalţi, altfel nu se poate.”
Alexandra Enache
Profesor pentru învățământul preșcolar
Roxana-Daniela Berescu | Pedagog școlar
Absolventă a facultății de Psihologie și Științele Educației din cadrul Universității Babeș Bolyai, cu specializare în Pedagogie și a unui master în Consiliere școlară în cadrul aceleiași facultăți, Roxana se simte fericită în preajma copiilor și împlinită atunci când contribuie la formarea și dezvoltarea lor.
În timpul facultății, Roxana a fost și voluntar la diferite grădinițe și centre de consiliere în carieră.
Roxana este o persoană comunicativă, creativă și empatică, iar în timpul liber îi place să citească, să se plimbe în natură și să experimenteze în bucătărie, în special deserturile.
Obiectivul: „Principala preocupare a copiilor este jocul, de aceea urmăresc de fiecare dată să aplic pedagogia jocului în lucrul cu cei mici, astfel încât aceștia să beneficieze de acumularea unor cunoștințe și deprinderi specifice nivelului de vârstă, într-un mod ușor de înțeles și distractiv pentru ei.”
Roxana-Daniela Berescu
Pedagog școlar
Ana-Maria Mihaiu | Pedagog școlar
Ana-Maria a absolvit cursurile facultății de Asistență Socială în cadrul Universității din Pitești, unde a urmat și modulul psihopedagogic și a finalizat un masterat cu specializarea Managementul Serviciilor Sociale și de Sănătate. De-a lungul timpului, a participat la diverse sesiuni de comunicare științifică și a acumulat experiență de predare în diverse contexte.
Fire sociabilă, răbdătoare și empatică, Ana-Maria spune că dragostea pentru copii o definește.
Obiective: „Meseria de educator presupune dăruire, iubire pentru cei mici, adaptabilitate pentru a putea face față oricărei situații și creativitate – calități pe care le folosesc din plin în lucrul cu cei mici. Mă bucură gândul că pot contribui la crearea unei baze stabile și consistente a educației copiilor și îmi doresc să le fiu sprijin, sursă de informare și îndrumător în atingerea echilibrului emoțional.”
Ana-Maria Mihaiu
Pedagog școlar
Bianca Motroc | Pedagog școlar
Bianca este absolventă a Facultății de Litere – Departamentul de Arte (Actorie) din cadrul Universității din Craiova, a unui master de Actorie din cadrul Facultății de Teatru și Film din Cluj-Napoca și a două module psihopedagogice.
În cadrul masterului și-a descoperit pasiunea față de teatru pentru copii și pedagogie teatrală, de atunci începând să lucreze alături de aceștia. A căpătat experiență de lucru cu cei mici în urma atelierelor de teatru pentru copii, pe care le-a susținut și pe care le susține și în prezent, ulterior hotărând să îmbine dragostea față de actorie și pedagogie și în afara cursurilor de teatru. Bianca este coordonatoarea programului Kids Club în cadrul căruia este și profesorul Clubului Dramatik.
În calitate de asistent profesor învățământ preșcolar, Bianca este mereu atentă la nevoile copiiilor și caută să le ofere un mediu de lucru distractiv și relaxant.
Îi plac plimbările, călătoriile, să citească, să meargă la teatru și să joace badminton.
Obiective: „Caut mereu să îmi îmbunătățesc modul de lucru și să le ofer copiilor șansa de a include jocul cât mai des în activitățile desfășurate în clasă, considerând învățarea prin joc o metodă potrivită pentru aceștia.”
Bianca Motroc
Pedagog școlar
Diana Gabriela Zmău | Profesor de limba engleză | Kipinä Coordinator
În cei aproape 14 ani de experiență în învățământul românesc de stat și particular, Diana a devenit un cadru didactic creativ, dinamic, apropiat de copii și mereu în căutare de noi metode de predare.
Este licențiată a Facultății de Litere din cadrul Universității Dunărea de Jos, Galați, secția Română-Engleză și a participat la mai multe cursuri de formare continuă, atât în Galați, cât și în București. Pe parcursul său profesional, Diana a predat limba engleză elevilor din învățământul primar și gimnazial și a lucrat ca Teacher Assistant pentru Fundatia „English in the Community”, Peacehaven, East Sussex, Anglia. În anul 2012 s-a alăturat echipei Genesis College, ca profesor de limba engleză pentru învățământul preșcolar.
Printre programele de formare continuă la care a participat Diana se numără: programul de pregătire la Häme University of Applied Sciences, universitatea unde sunt pregătiți profesorii din sistemul de educație finlandez, în cadrul pregătirii pentru aplicarea metodelor Kipinä, „100 Kindergarten Games” (British Council), „Gândire Critică și lectură activă“, programele „Dimensiuni Europene moderne în predarea limbii engleze” și „Introducere în tehnologia informației” (Ministerul Educației) și „Making the PYP Happen” (International Baccalaureate). La acestea se adaugă și participarea la diferite workshopuri precum „Teaching Young Learners” sau „English is fun with drama-Drama Class”.
Din anul 2018, Diana ocupă, în cadrul grădiniței și rolul de coordonator de programe, postură din care se asigură de buna desfășurare a programelor internaționale la nivelul grădiniței.
Obiective: Îmi doresc să le transmit copiilor de la grădiniță dragostea pentru limba engleză și să îi susțin în procesul de dezvoltare cognitivă, emoțională și socială. Fiind pasionată de teatru de improvizație și pictură, îmi place să includ în activitățile pe care le desfășor cu copiii atât jocuri de mișcare, de concentrare, de dezvoltare a imaginației și limbajului, cât și diverse moduri de reprezentare și exprimare.
Diana Gabriela Zmău
Ana-Maria Sulu | Profesor de limba engleză
Ana-Maria are o experiență de peste 18 ani în predarea limbii engleze atât în sistem public și privat, cât și în sisteme alternative de învățământ, fiind familiarizată cu diverse abordări pedagogice – Cambridge, Montessori, Reggio Emilia. Este profesor formator și trainer autorizat ANC și autor de culegeri de gramatică de limba engleză. Ana-Maria a conceput programul Engleza Multisensory – primul program din România gândit să ofere copiilor o altfel de predare a limbii engleze, într-o manieră multisenzorială, fiind bazat pe Teoria Inteligențelor Multiple.
Se consideră un lifelong learner, este deschisă informației și cunoașterii, dovadă sunt numeroasele certificări și participări la cursurile și workshop-urile din domeniul educației. Este interesată de cunoaștere și de un stil de viață sănătos și armonios.
Obiective: „Îmi doresc ca învățarea limbii engleze să fie un proces facil și deosebit de atractiv pentru copii, de aceea le propun întotdeauna activități interactive, experiențiale, în care accentul cade pe latura cognitivă, motrică și senzorială.”
Ana-Maria Sulu
Profesor de limba engleză
Peter Fogarty | Director de studii internaționale
Peter este profesor calificat din anul 2000. A predat în școli din Marea Britanie și în școli internaționale din Europa și Orientul Mijlociu. A obținut o certificare postuniversitară în educație la Universitatea Southampton. În plus, are o diplomă în botanică, un master în agricultură și un doctorat în microbiologie.
Obiective: „Procesul de învățare ar trebui să fie distractiv și să permită fiecărui copil să performeze la o anumită disciplină. Îi sprijin pe copii să dezvolte inteligențe multiple și să abordeze aceleași proiecte folosind materiale și tehnici diferite, pentru a mă asigura că fiecare are mai multe moduri de a învăța. Copiilor le place să vorbească în limba engleză și să împărtășească cunoștințele cu ceilalți. Îi încurajez în mod activ pe copii să lucreze în grupuri, ca o clasă întreagă și în perechi, permițându-le să discute între ei înainte de a-și exprima ideile în fața întregului grup. Fiecare succes al lor trebuie recunoscut și sărbătorit“
Peter Fogarty
Lavinia Drăgușin | Profesor de muzică și mișcare
A absolvit Colegiul Național de Arte „Dinu Lipatti” din București, specialitatea Nai. A continuat studiile în cadrul Universității Naționale de Muzică din București – Facultatea de Interpretare Muzicală. Din dorința de perfecționare, a continuat să aprofundeze domeniul muzicii cu un program de masterat la Universitatea din Pitești – Facultatea de Teologie, Litere, Istorie și Arte, specialitatea Educație Muzicală Contemporană.
Obiective: „Dorința de a transmite mai departe cunoștințele acumulate și iubirea pentru muzică mă fac să adopt diferite metode de prezentare în fața elevilor (jocuri muzicale ritmice, cântece cu mișcare, folosirea instrumentelor muzicale). Unul dintre obiectivele mele este acela de a ajuta copiii să devină conștienți de trăirile, gândurile și sentimentele lor. Să înțeleagă faptul că muzica ne ajută să ne exprimăm. Obiectivul meu principal este acela de a transmite dorința de aprofundare a artei muzicale elevilor și de a înțelege că aceasta favorizează dezvoltarea psihică și artistică.“
Lavinia Drăgușin
Monica Gheorghe | Profesor de sport
Monica Gheorghe este sportiv de performanță în atletism și multiplă campioană la diverse competiții sportive. A absolvit cursurile Academiei Naţionale de Educaţie Fizică și Sport, iar în prezent predă diverse discipline și specialități sportive, de la aerobic clasic și step, până la TRX sau TaeBo. De-a lungul timpului, a fost profesor de gimnastică, de educație fizică și sport, de aerobic și fitness pentru diferite instituții de învățământ. În prezent, Monica susține ore de sport și mișcare la Grădinița Genesis Kipinä, fiind și cea care se ocupă de implementarea programului sportiv finlandez, MoovKids.
Monica este pasionată de poezie, muzică, psihologie, filozofie și dans, este o persoană comunicativă și organizată.
Obiective: „Copiii sunt firavi la corp, dar puternici prin sufletul lor, iar noi adulții le transmitem încrederea că sunt speciali, minunați și unici!
Monica Gheorghe
Profesor de sport
Marius Ioniță | Instructor de Aikido
Este președintele Asociației Cultural Sportive Aiki-Budo și practică acest sport din 1991. A avut de-a lungul timpului peste 5.000 de copii înscriși ce au practicat aikido și s-au format după principiile acestei arte marțiale japoneze. Marius Ioniță este membru fondator al Federației Române de Aikido Modern și al Federației Române de Aikido, fiind instructor de aikido pentru copii, încă din anul 1997. De asemenea, este absolvent al Școlii Naționale de Antrenori, din cadrul Ministerului Tineretului și Sportului, specialitatea aikido, școală recunoscută la nivel european.
A organizat peste 50 de tabere tip concurs, cu diferite tematici – ecologie, geografie, istorie, spiritualitate și cunoașterea minorităților etnice -, la care au participat peste 1.000 de copii.
Marius Ioniță
Alina Iancu | Psiholog
Alina este psiholog autorizat, certificat de Colegiul Psihologilor din România. A absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației, specializarea psihologie și deține un Master în psihologie clinică și psihoterapie la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași.
Ulterior, a urmat un program de formare profesională în psihoterapie cognitiv-comportamentală și a participat la o serie de cursuri, inclusiv terapie prin artă, tehnici de relaxare și mindfulness, psihodiagnostic și intervenție în psihologia clinică a copilului și adolescentului. Are o experiență semnificativă în lucrul cu toate categoriile de vârstă și iubește lectura, muzica și activitățile în aer liber.
Obiective: “Cred cu tărie că avem puterea și datoria de a modela, facilita și ghida parcursul copiilor pentru a-și atinge potențialul maxim și a deveni adulți responsabili, implicați și pregătiți pentru provocările vieții – „Privilegiul unei vieți este să devii cine ești cu adevărat” – Carl G. Jung”.
Alina Iancu
Psiholog
Luiza Rădulescu | Profesor de artă
Luiza Rădulescu este absolventă a Facultății de Jurnalism și Filosofie din cadrul Universității Spiru Haret și ulterior a Facultății de Științe ale Educației, fiind profesor pentru învățământul primar și prescolar. Cu o experiență de peste 14 ani în lucrul cu copii de toate varstele, și-a pus toată energia și buna dispoziție în organizarea și susținerea de numeroase cursuri de desen, pictură, modelaj, ateliere de art&crafts, dar și teatru sau activități outdoor.
Dincolo de mentorii care au format-o, consideră că vocația de a lucra cu copiii este în primul rând pasiune și, în al doilea rând, un proces continuu de învățare, autoperfecționare și de autoeducare. De asemenea, este ghid de turism și activează ca voluntar în Organizația Națională a Cercetașilor României. Iubește animalele, cărtile, pictura și mai ales să petreacă timpul în natură.
Obiective: “Scopul meu a fost întotdeauna să apropii copiii de tot ce înseamnă artă și creativitate, să îi fac să aibă încredere în ei și în munca lor, să-i deschid către experiențe noi și către ceilalți. Toți copiii s-au născut cu aripi, noi nu trebuie decat sa îi învățăm să zboare”.
Luiza Rădulescu
Profesor de artă