Alice Istrate | Profesor de limba engleză

Alice Istrate este absolventă a Universității din Iași, secția Engleză – Română.

Predă limba engleză de 20 de ani și a lucrat într-o școală de stat și un centru privat de învățarea limbii engleze, cu o mare varitate de elevi, de la copii și adolescenți, până la adulți și persoane din mediul corporate. Și-a continuat apoi cariera în domeniul educației, a predării limbii engleze și a formării profesionale a cadrelor didactice la British Council București, unde a lucrat ca Teacher Trainer și English Project Manager și a interacționat cu autoritățile române în domeniul educației și al formării metodice a profesorilor, precum și cu organizații educaționale și de evaluare lingvistică britanice.

În calitate de trainer, Alice a livrat numeroase cursuri de metodica predării limbii engleze, precum și seminare pentru profesorii care pregătesc elevi pentru examenele Cambridge English și testul IELTS. De asemenea, a susținut plenare și workshop-uri la numeroase conferințe naționale ale profesorilor de limba engleză.

Actualmente, Alice este consultant independent (profesor și formator) și speră că-i va putea ajuta pe cursanții săi și pe profesorii care participă la sesiunile de formare didactică în parcursul lor educațional sau profesional.

Tematica întâlnirilor:

This business English seminar draws on participants’ business experience and knowledge and aims at putting all their expertise to work in a relevant context related the evolution of the international business environment. The seminar is not aimed at teaching business concepts, but at building linguistic resources in order to generate discussions among participants.

Content: This 6-hour seminar focuses on crisis management: different crisis situations in business, action plans, case studies of crisis situations and how the companies affected dealt with them (the Toyota crisis of 2009 – 2010, Air France, Intel etc.).

Grammar input: Conditionals

Functional Language: polite vs. aggressive attitudes – language used in order to avoid aggressive statements and attitudes

Seminar Output: by the end of the seminar, the students will be able to hold a press conference in which they, as representatives of a company affected by a crisis situation, will defend the company’s criticised attitude.

Level – Upper-Intermediate (B2)

Detalii curs:

Durată:

90 de minute

Frecvență:

Săptămânală

Necesar:

Laptop personal

Cost:

100 lei / sedință